کرونا در ایران؛ فوت ۵۵ بیمار در شبانه روز گذشته

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر ابتلای تعداد زیادی از پرستاران در ایران به کرونا: رقم جدید
ابتلای تعداد زیادی از پرستاران در ایران به کرونا: رقم جدید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2022
اشتراک
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، از دیروز تا امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۳۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی و ۷۹۸ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در این کشور به هفت میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۹۴ نفر رسید. تا کنون هفت میلیون ۱۶۱ هزار و ۵۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
۱۴۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در ایران انجام شده است.
تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۹۱۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۷۷۳ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۴۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۳۳۲ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۳ هزار و ۹۶۰ دُز واکسن کرونا در ایران تزریق شده است.
اکنون ۷۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران ۲۲ مرداد ماه از کاهش قابل ملاحظه شهرهای با رنگ قرمز کرونایی در آخرین آمار رنگ‌بندی شهرها خبر داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала