بزرگترین نیروگاه خورشیدی ایران

© Fotolia / svitekdنیروگاه خورشیدی
نیروگاه خورشیدی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2022
اشتراک
کارشناس: نگرانی عامل تحرک و تحول و ناامیدی عامل سکون و انهدام است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایسنا"، فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرزکی روز 13 اوت (شنبه) اظهار داشت که نگرانی عامل تحرک و تحول و ناامیدی عامل سکون و انهدام است.
وی در ادامه گفت: "بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور نوروز امسال در استان مرکزی کلنگ زنی شده که فار نخست آن شهریور ماه وارد مدار می شود. نظام اداری با پیشینه و چارچوبی که در آن قرار دارد، توان تحول را ندارد. دیوان سالاری منفی حاکم بر دستگاه های اجرایی از حل مسائل به صورت بنیادین ناتوان است.
ظرفیت های مادی و معنوی بسیاری در کشور وجود دارد اما همه آنها نمی توانند ما را به آینده مطلوب مورد انتظارمان برسانند، نظام اداری موجود توانایی جلب مشارکت هم ندارد، لذا نیازمند یک تحول است.
این نظام اداری مبتنی بر نظام نفتی است و از آنجاکه نفت به نوعی به عامل فرریختگی اقتصادی کشور تبدیل شده است، باید از اقتصاد نفتی فاصله بگیریم و به سمت اقتصاد واقعی مبتنی بر تولید حرکت کنیم.
نیروگاه حرارتی سیریک در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2022
در ایران چگونه سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها تأمین می‌شود؟
کارشناسان خوبی ممکن است در جای جای مختلف نظام اداری وجود داشته باشند ولی نظام اداری ناکارآمد اجازه تحول و حرکت را به آنان نمی دهد و نیاز است اجزایی از بیرون، زمینه تحول این نظام اداری را فراهم کنند که این اجزا می توانند تشکل ها و سمن ها باشند.
استان مرکزی جز پیشروترین استان های کشور در انتشار مصوبات سفر و جذب برخی منابع، قبل از سفر است. اولین پروژه ای که در تاریخ پروژه های استان مرکزی فعالیت چندشیفته دارد، پروژه پل سنجان است، از طرفی بیمارستان ولیعصر نیز باید تا آخر امسال تکمیل شود که نشان از عزم دولت در تکمیل پروژه ها دارد.
کشور درگیر کمبود برق است. باید به سمت تولید انرژی های تجدیدپذیر سوق پیدا کنیم چراکه نیروهای تجدیدپذیر تمام شدنی هستند، دولت تولید ۱۰ هزار مگاوات برق از انرژی خورشید را هدفگذاری کرده که استان مرکزی در گام نخست ۷۰۰ مگاوات آن را هدفگذاری کرده که امکان افزایش تا هزار مگاوات را نیز دارد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала