سرویس امنیت فدرال روسیه: اوضاع عملیاتی متشنج در مرز ایران و ارمنستان

© Photo / IRNAسرویس امنیت فدرال روسیه: اوضاع عملیاتی متشنج در مرز ایران و ارمنستان
سرویس امنیت فدرال روسیه: اوضاع عملیاتی متشنج در مرز ایران و ارمنستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.08.2022
اشتراک
سرویس امنیت فدرال روسیه اطلاع داد :اخیراً وضعیت عملیاتی متشنجی در مرز ارمنستان و ایران ایجاد شده است که در رابطه با آن تعدادی پست مجهز برای خدمت رسانی به مرزبانان در این منطقه مستقر شد.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر روز دوشنبه به کانال عمومی ارمنستان در اداره مرزی سرویس امنیت فدرال روسیه در جمهوری ارمنستان گزارش شد.
در این گزارش آمده است: اخیراً وضعیت عملیاتی متشنجی در بخش مرز دولتی ارمنستان و ایران ایجاد شده است که ناشی از افزایش تلاش‌ها برای انتقال غیرقانونی مواد مخدر و روان‌گردان (حشیش، مت آمفتامین، هروئین) از ایران به ارمنستان است.علاوه بر این موارد نقض مرزهای دولتی توسط نمایندگان سازمان های افراطی و تروریستی ثبت شده است.
همانطور که در این پیام آمده است، تنها در سال 2021 در محل استقرار یگان مرزی مغری، مرزبانان روس دو شبه نظامی را با اسلحه، نارنجک و مقدار زیادی مهمات به صورت غیرقانونی از ایران بازداشت کردند.
در این گزارش ذکر شده است: به منظور تأمین امنیت جمهوری ارمنستان، مطابق قانون جمهوری ارمنستان "در مورد مرز دولتی"، در توافق با دولت، سرویس امنیت ملی و سایر نهادهای ذیصلاح ارمنستان، از ابتدا در سال جاری، تعدادی پست تجهیز وظیفه مرزبانی برای انجام فعالیت های راستی آزمایی گزینشی (و در مورد تفتیش و تعقیب متخلفان مرزی - همه بدون استثنا) ایجاد شده است.
همانطور که در اداره مرزی FSB ذکر شده است، فعالیت های راستی آزمایی در رابطه با افراد و وسایل نقلیه برای شناسایی، جلوگیری و سرکوب حقایق قاچاق، سازماندهی مهاجرت غیرقانونی و سایر جرایم در حال انجام است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала