پوشش اسلامی بوکسور زن ایرانی الاصل استرالیا خبرساز شد +عکس، ویدئو

CC0 / / Boxing
Boxing - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.08.2022
اشتراک
پوشش تینا رحیمی در مسابقات کشورهای مشترک المنافع مورد توجه کاربران قرار گرفت.
به گزرش اسپوتنیک، پوشش و حجاب کامل تینا رحیمی، بوکسور زن ایرانی الاصل استرالیا در مسابقات کشورهای مشترک المنافع توجه عمومی را به خود جلب کرد و بسیار خبرساز شده است و حتی رسانه‌های بسیاری این خبر را پوشش داده‌اند.
این بانوی جوان، اصالتا اهل باس هیل سیدنی استرالیاست که با حجاب اسلامی اولین بوکسور زن مسلمانی است که به عنوان نماینده استرالیا در این رقابت‌ها که هفته گذشته در بیرمنگام انگلستان آغاز شد، روی رینگ خواهد رفت.
تینا رحیمی در دسته ۵۷ کیلوگرم رقابت خواهد کرد. او یکی از ۸ بوکسوری خواهد بود که برای اولین بار در یک مسابقه بین‌المللی نماینده استرالیا می‌شود. این بوکسور ۲۶ ساله محجبه تنها ۴ سال پس از اولین مبارزه خود برای پیوستن به تیم بوکس استرالیا فراخوانده شد.
این ورزشکار یک مسلمان استرالیایی‌الاصل با والدین ایرانی است که معمولاً با آستین بلند و حجاب در مسابقات شرکت می‌کند در این باره گفت: «ایمان بخشی از وجود اوست و بخش اساسی از روال قبل از مبارزه او را تشکیل می دهد و اینکه عادت دارد قبل از شروع مبارزه دعا کند. او امیدوار است بتواند الهام بخش دیگر زنان از همه اقشار جامعه برای ورود به این ورزش باشد.»
کاربران به این خبر واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهد. برخی عنوان می‌کنند که حجاب واقعی این است که شخص به انتخاب خودش چنین پوششی را برگزیند و در چنین موردی همه به او نیز احترام می‌گذارند. از طرفی این اتفاق می‌تواند بیانگر این باشد که حجاب یک مسئله عقیده‌ای است و به اجبار نمی‌شود کسی را به رعایت آن وادار کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала