انهدام زرادخانه مهمات ناتو توسط نیروهای مسلح روسیه

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر انهدام زرادخانه مهمات ناتو توسط نیروهای مسلح روسیه
انهدام زرادخانه مهمات ناتو توسط نیروهای مسلح روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.08.2022
اشتراک
نیروهای مسلح روسیه یک زرادخانه را با ۴۵۰۰۰ تن مهمات ناتو در اوکراین منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: در منطقه میکولایف، نیروهای روسیه یک زرادخانه را با ۴۵ هزار تن مهمات که کشورهای ناتو در اختیار ارتش اوکراین قرار داده بودند، منهدم کردند.
در این بیانیه آمده است: یک زرادخانه در نزدیکی ووزنسنسک منهدم شد، در این زرادخانه ۴۵۰۰۰ تن مهمات که اخیراً توسط کشورهای ناتو در اختیار نیروهای مسلح اوکراین قرار داده شده بود، ذخیره شده بود.
علاوه بر این، ارتش روسیه به سه پست فرماندهی از جمله یک گردان از تیپ مکانیزه ۶۶ اوکراین در نزدیکی روستای اوچرتینو، یک گردان از تیپ ۱۰۹ دفاع ارضی در نزدیکی برستکا در جمهوری خلق دونتسک و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی ارتش اوکراین در ۱۷۳ مناطق ضربه زد.
نه چندان دور از شهر چاسوف یار، ارتش روسیه یک موشک انداز دفاع هوایی بوک-ام ۱ و پنج انبار مهمات را که یکی از آنها در کارگاه کارخانه ماشین سازی سنت ایلینسکی در نزدیکی روستای داچنویه تجهیز شده بود، منهدم کرد.
این وزارت همچنین خاطرنشان کرد که هوانوردی روسیه ۱۳۰ پرسنل نظامی و هشت واحد خودرو و خودروهای زرهی نیروهای مسلح اوکراین را در آرتیومُفسک از بین برد.
علاوه بر این، نیروهای روسی چهار جوخه اوکراینی سیستم های موشک پرتاب چندگانه گراد، دو جوخه تفنگ مستا-ب و یک جوخه گیاتسینت-ب در جمهوری خلق دونتسک را در جریان نبرد ضد موشکی سرکوب کردند.
در خارکف، نیروهای هوافضای روسیه به قلمرو یک نیروگاه حرارتی و باغ کارپوفسکی حمله کردند که در نتیجه آن بیش از صد ملی‌گرا از بین رفتند. همچنین در روز گذشته سامانه‌ های پدافند هوایی روسیه ۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.
وزارت دفاع افزود: در مجموع از آغاز عملیات ویژه، ۲۶۳ فروند هواپیما، ۱۴۵ فروند بالگرد، ۱۷۰۱ هواپیمای بدون سرنشین، ۳۶۲ سامانه موشکی ضدهوایی منهدم شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала