چه سرنوشتی در انتظار زلنسکی است؟

رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی
رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2022
اشتراک
اسکات ریتر افسر سابق اطلاعاتی ایالات متحده: دوران حکومت ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در حال پایان است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه "جاجینگ فریدام"، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعاتی ایالات متحده پایان غم انگیزی را برای زلنسکی پیش بینی کرد و گفت که دوران حکومت ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در حال پایان است.
وی در ادامه افزود: " زلنسکی یا مجبور می شود اوکراین را ترک کند و یا به دست شهروندان خود که دیگر به او اعتماد ندارند کشته خواهد شد. این زلنسکی است که مسئول مرگ ده ها هزار اوکراینی است. رهبران غربی به سیمای ایجاد شده توسط زلنسکی در رابطه با وضعیت اوکراین اعتقاد ندارند و به طور فزاینده ای از کمک به کی‌یف خودداری می کنند.
از آنجایی که اعتبار رئیس جمهور اوکراین به تدریج در حال کاهش است، دیگر منطقی نیست که او در قدرت بماند. اوکراین به زودی با یک کودتا روبرو خواهد شد".
پیش از این، کوری برناردی، مجری اسکای نیوز، رسانه های غربی را متهم کرد که تصویری "قهرمانی" از زلنسکی ایجاد کرده اند و وحشت هایی را که برای روس های قومی در بخش هایی از اوکراین تحت فرمان او رخ می دهد، پنهان می کنند.
ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزارت دفاع روسیه فیلم حمله شعله افکن های روسی به مواضع ارتش اوکراین را منتشر کرد
شایان ذکر است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی گفته بود" شرایط نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌های مردمی دونباس از روسیه در خواست کمک کردند". رئیس‌جمهور روسیه با بیان اینکه تمام مسئولیت این خونریزی‌ها بر عهده دولت حاکم بر اوکراین خواهد بود، از ارتش اوکراین خواست تا دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراینی را اجرا نکنند، سلاح‌ها را زمین بگذارند وبه خانه های خود بروند.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه نیز اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور هیچ حمله موشکی، هوایی یا توپخانه ای به شهرهای اوکراین انجام نمی دهند.
روز 21 فوریه سال 2022، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، فرمان‌هایی را امضا کرد که در آن جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک را که در سال 2014 استقلال خود را از کی‌یف اعلام کرده بودند، به رسمیت شناخت و در 24 فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
پوتین خطاب به شهروندان خود گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری" است، زیرا جمهوری‌های دونباس درخواست کمک کرده‌اند. به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала