پیش‌بینی وقوع سیل در ۱۴ استان ایران

© Photo / IRNAمبارزه با عواقب سیل در مناطق مختلف ایران
مبارزه با عواقب سیل در مناطق مختلف ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.08.2022
اشتراک
سازمان هواشناسی ایران نسبت به رگبار باران، آبگرفتگی معابر، وزش باد شدید، و خیزش گرد و خاک هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سازمان هواشناسی ایران با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابرهای همرفتی و فعالیت سامانه بارشی و رگبار باران همراه رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ از شنبه تا سه‌شنبه خبر داد.
این شرایط جوی روز شنبه در شمال اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، غرب و شرق هرمزگان، شمال شرق خوزستان و غرب فارس، یکشنبه در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب اصفهان، نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و گلستان، نوار شرقی خوزستان و نوار غربی فارس پیش‌بینی می‌شود.
سیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2022
تصاویری از بارش باران‌های سیل‌آسا بی‌سابقه و مرگبار در امارات +ویدئو، عکس
دوشنبه نیز در شمال شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، نیمه غربی فارس، خراسان شمالی، اردبیل، ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و سه‌شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، نیمه غربی فارس، ارتفاعات سمنان، شرق و شمال شرق خوزستان این وضعیت جوی دور از انتظار نیست.
در هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی ایران پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала