کشتی آبی خاکی نیروی دریایی آمریکا وارد استونی شد

Gunston Hall  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2022
اشتراک
کشتی آبی خاکی یواس‌اس گانستون هال نیروی دریایی ایالات متحده وارد استونی شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس خبری نیروهای دفاعی استونی اعلام کرد ناو آبی خاکی یو اس اس گانستون هال نیروی دریایی آمریکا روز جمعه وارد استونی شد.
کشتی آبی خاکی یو اس اس گانستون هال نیروی دریایی ایالات متحده روز جمعه وارد استونی شد. حدود 2000 ملوان و تفنگدار دریایی در کشتی حضور دارند. گانستون هال به همراه نیروی دریایی فنلاند از 8 آگوست تا منطقه هانکو تمریناتی را در شمال دریای بالتیک و منطقه هانکو انجام خواهند داد. 19" - در این پیام آمده است.
سرویس خبری افزوده است که هدف از این رزمایش "توسعه قابلیت همکاری و قابلیت همکاری نیروی دریایی و تفنگداران دریایی فنلاند و آمریکا" است.
یوری ساسکا، فرمانده نیروی دریایی استونی گفت: "خوشحالم که به متحدان ایالات متحده سلام می‌کنم، که مشارکت فزاینده آنها در رزمایش‌ها در دریای بالتیک و بازدید از بنادر به وضوح نشان می‌دهد که آنها نه تنها در کلام، بلکه در عمل نیز در اینجا حضور دارند."
USS Gunston Hall و یک کشتی تهاجمی آبی خاکی دیگر USS Kearsarge دو ماه پیش برای شرکت در تمرینات نظامی بزرگ Siil وارد استونی شده بودند. تفنگداران دریایی از ایالات متحده سپس فرود آمدن در ساحل جزیره Saaremaa را تمرین کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала