گسترش روابط ایران با تاتارستان

© Photo / Abbas Mirzaei دیدار رئیس مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور با مارات غفارف، رئیس منطقه دراژونفسکی تاتارستان
دیدار رئیس مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور با مارات غفارف،  رئیس منطقه دراژونفسکی تاتارستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2022
اشتراک
رئیس مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور از منطقه دراژونفسکی جمهوری تاتارستان به دعوت مارات غفارف رئیس منطقه بازدید نمودند.
اسپئتنیک - دکتر عباس میرزایی قاضی، برای آشنایی بیشتر با پتانسیل های سرمایه گذاری و پروژه های صنعتی و ارزیابی فرصت های موجود جهت همکاری های گسترده بین این منطقه و مناطق هم سطح در ایران بنا به دعوت مارات غفارف، رئیس منطقه دراژونفسکی عازم این منطقه در جمهوری تاتارستان شد. رئیس مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور در روسیه ضمن بازدید از منطقه صنعتی دروژانویه با فرایند تولید شرکت های صنعتی این منطقه نیز آشنا شد و همراه با رئیس منطقه از تمامی شرکت ها و کارخانجات صنعتی این منطقه ، یک به یک بازدید بعمل آورد.
در نتیجه این دیدار، مذاکرات گسترده ای نیز بین طرفین انجام شد و در طی این مذاکرات چشم انداز همکاری های آتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
میرزایی قاضی نسبت به فرصت های بالقوه ای که در این منطقه برای شرکت های تولیدی وجود دارد ابراز علاقه کرد و توضیح‌ داد که ما وضعیتی را که امروز در روسیه در ارتباط با تحریم های غرب ایجاد شده است را کاملا درک می کنیم . میرزایی قاضی اظهار داشت ، دکتر سید مجید حلاج زاده ریاست محترم مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور نیز حمایت خود را در خصوص همکاری های نزدیک با بنگاه های تجاری دولتی و خصوصی فدراسیون روسیه جهت تامین کالاهای مورد نیاز روسیه و پشتیبانی و کمک در تسهیل روند راه اندازی واحد های تولیدی ایرانی در روسیه توسط این مرکز را اعلام نموده است .
مارات غفارف ، رئیس منطقه نیز اظهار داشت که ما بسیار خرسندیم که نماینده ای از جامعه ایرانی از منطقه دراژونفسکی بازدید کرد و به طور مستقیم با توانایی های این منطقه آشنا شد. وی گفت:
شنیدن ارزیابی های مثبت آقای میرزایی قاضی از پتانسیل منطقه ما باعث خوشنودی است و برای همکاری های طولانی مدت با کشور دوست و برادر، جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری می‌کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала