خبر نیامدن کاپ جام جهانی به ایران تکذیب شد +عکس، ویدئو

© Photo / جام‌ جهانی فوتبالجام‌ جهانی فوتبال
جام‌ جهانی فوتبال - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2022
اشتراک
مدیر بخش رسانه‌ای جشنواره جزیره فوتبال اعلام کرد که کاپ جام جهانی قطعا به ایران می‌آید.
به گزارش اسپوتنیک، طبق اعلام فیفا، کاسیاس و کاکا دو اسطوره فوتبال جهان قرار است از جام قهرمانی جام‌جهانی در کشورهای حاضر در این رقابت‌ها رونمایی کنند و گفته می‌شد این جام اواخر شهریور توسط این دو ستاره در جزیره کیش نیز رونمایی شود. اما مدتی است که گفته می‌شود با توجه به برخی موانع از جمله اسپانسر این رویداد، این اتفاق در ایران نخواهد افتاد و جام قهرمانی به ایران آورده نمی‌شود.
به دنبال این حواشی، محسن تهرانی، مدیر بخش رسانه‌ای جشنواره جزیره فوتبال در اینباره گفت: «قطعا کاپ جام جهانی به ایران خواهد آمد. قرار است روز دهم شهریور وارد تهران شود و با هماهنگی فدراسیون فوتبال مراسم ویژه‌ای در این خصوص برگزار خواهد شد. ما در حال مذاکره با اسپانسر جام جهانی هستیم تا ببینیم که از این کاپ در کدام شهر رونمایی خواهد شد و با توجه به اینکه این کاپ، زمان کوتاهی در ایران خواهد بود، به دنبال این هستیم که از کاپ جام جهانی در جزیره کیش رونمایی کنیم.»
وی همچنین عنوان کرد: «با کوکاکولا اسپانسر جام جهانی هم مذاکرات خوبی داشتیم. اسپانسر جام جهانی سفرای مختلفی دارد و به محض آنکه محل رونمایی از کاپ جام جهانی مشخص شود، دو سفیری که قرار است به ایران بیایند هم مشخص خواهند شد. با توجه به اینکه در ایام جام جهانی، ستاره‌های فوتبال به جزیره کیش خواهند آمد، ما به دنبال این هستیم که میزبان افراد جدیدی باشیم و احتمالا از بین کاکا یا کاسیاس یک نفر به ایران بیاید که احتمال دارد آن نفر کاکا باشد.»
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала