ارتش چین با انتشار ویدئویی خواستار دفن دشمنان متجاوز شد+ویدئو

© AFP 2023 / Larry Downingارتش چین با انتشار ویدئویی خواستار دفن دشمنان متجاوز شد
ارتش چین با انتشار ویدئویی خواستار دفن دشمنان متجاوز شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.08.2022
اشتراک
ارتش چین به مناسبت ۹۵ سالگی با انتشار ویدئویی خواستار دفن دشمنان متجاوز شد.
به گزارش اسپوتنیک، فرماندهی رزمی ارتش آزادیبخش خلق چین با انتشار ویدئویی خواستار دفن تمامی دشمنان متجاوز شد. یک ویدیوی میهن پرستانه در حساب رسمی فرماندهی در شبکه اجتماعی وی چت ظاهر شد.
در کپشن گفته شده، در حالت آمادگی کامل رزمی، پیروی از دستورات، دفن همه دشمنان متجاوز (در قلمرو جمهوری خلق چین) پیش از این رسانه ها از قصد نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای سفر به تایوان در چارچوب سفر آسیایی خود خبر داده بودند. به گزارش پرتال ETtoday، این مقام رسمی در روز ۲ آگوست در شب وارد جزیره می شود.
تان کفی سخنگوی وزارت دفاع چین، رئیس مجلس نمایندگان سومین فرد مهم در نظام قدرت آمریکا است، تاکید کرد که سفر وی به این جزیره نقض اصل "چین واحد" و آسیب به روابط در حوزه نظامی است و منجر به تشدید اوضاع شود.
به گفته وی، ارتش چین با دستان بسته به تماشای این موضوع نخواهد رفت و قطعاً تمام اقدامات را برای جلوگیری از دخالت های خارجی و تلاش جدایی طلبان برای جدایی تایوان انجام خواهد داد. ارتش آزادیبخش خلق چین نود و پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد.
اکنون این بزرگترین ارتش روی کره زمین با قدرت رزمی حدود دو میلیون نفر است. چین در درگیری ها شرکت نمی کند و به ماهیت دفاعی دکترین نظامی پایبند است، در حالیکه این کشور سالانه هزینه های دفاعی را افزایش می دهد.
بنابراین، در سال ۲۰۲۲، چین قصد دارد هزینه های نظامی را ۷.۱ درصد افزایش دهد و بودجه نظامی را به ۱.۴۵ تریلیون یوان (۲۲۹.۵ میلیارد دلار) برساند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала