خط‌مشی ضد روسی، فاجعه‌ای برای کل جهان

© Fotolia / VanderWolf Imagesبرلین
برلین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2022
اشتراک
رسانه: کشورهای غربی مرتکب این اشتباه شدند که محدودیت هایی برای همکاری اقتصادی با "بزرگترین کشور جهان که تمام مواد خام مورد نیاز بقیه جهان برای توسعه اقتصادی در آنجا متمرکز شده است" را اعمال کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه آلمانی " der Freitag"، کنستانتین براون و الکساندر کینگ، سیاستمداران آلمانی و اعضای حزب چپ " دای لینکه" آلمان، اظهار داشتند که تحریم ها علیه روسیه در نهایت به اقشار آسیب پذیر جمعیت آلمان ضربه می زند و باعث اعتراض شدید اجتماعی می شود.
در مقاله منتشره آنها در روزنامه نامبرده آمده است: " تحریم کامل نفت روسیه با تهدید همزمان کمبود گاز سناریوی کابوس مانندی است که ما به سمت آن می رویم. کشورهای غربی مرتکب این اشتباه شدند که محدودیت هایی برای همکاری اقتصادی با "بزرگترین کشور جهان که تمام مواد خام مورد نیاز بقیه جهان برای توسعه اقتصادی در آنجا متمرکز شده است" را اعمال کردند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2022
رسانه انگلیسی: تحریم ها علیه روسیه پوتین را قوی تر از همیشه کرده است
اقدامات غیرسازنده دولت به افراد کم درآمد و متوسط ​​از جمله کارگران بسیار ماهر آسیب می رساند، زیرا کل صنایع در خطر تعطیلی هستند. بنابراین، روحیات اعتراضی در حال رشد است که کاملاً موجه است. در یک نظرسنجی اخیر، 44 درصد از شرکت‌کنندگان گفتند که مایلند به تظاهرات علیه افزایش قیمت انرژی و هزینه های زندگی بپیوندند".
شایان ذکر است، پس از آغاز عملیات ویژه روسیه برای غیرنظامی‌سازی و غیرنازی‌سازی اوکراین، غرب فشار تحریم‌ها را بر مسکو تشدید کرد: دارایی‌های روسیه به ارزش صدها میلیارد دلار مسدود شد، اتحادیه اروپا تاکنون هفت بسته از اقدامات محدودکننده از جمله تحریم زغال سنگ و نفت را اتخاذ کرده است. کرملین این اقدامات را یک جنگ اقتصادی نامید.
همانطور که ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد، تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است و هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها نفر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала