پاسخ طعنه آمیز مسکو به درخواست ژاپن برای عدم برگزاری رزمایش در جزایر کوریل

© Sputnik / Maksim Blinovمسکو سیاست مسئولانه دولت جدید آمریکا در قبال روسیه امیدوار است
مسکو سیاست مسئولانه دولت جدید آمریکا در قبال روسیه امیدوار است   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با طعنه به درخواست ژاپن از مسکو برای عدم برگزاری رزمایش در جزایر کوریل پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در خصوص درخواست ژاپن از مسکو مبنی بر عدم برگزاری رزمایش نظامی در جزایر کوریل، اظهار داشت که توکیو می‌تواند به همین میزان موفقیت، تقاضا کند که خورشید از غرب طلوع کند.
یوشیهیکو ایسوزاکی، معاون دبیر کابینه ژاپن روز پنجشنبه اظهار داشت که دولت این کشور از طریق کانال‌های دیپلماتیک نماینده‌ای به روسیه فرستاده است و خواستار حذف "سرزمین‌های شمالی" (توکیو جزایر جنوبی زنجیره کوریل را اینگونه می‌نامد) از منطقه تمرینات نظامی روسیه شده است.
در ژاپن درباره پایان جهان بدون گاز روسیه هشدار دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2022
در ژاپن درباره پایان جهان بدون گاز روسیه هشدار دادند
زاخارووا تصریح کرد: آقای ایسوزاکی با همین میزان موفقیت می‌تواند تقاضا کند که خورشید نه از شرق، بلکه از غرب طلوع کند. به هر حال، ما رد نمی کنیم که دولت فومیو کیشیدا که او نماینده آن است، با توجه به وسواس بدنام این دولت در مورد همبستگی با ایالات متحده و سایر کشورهای "اردوگاه غرب"، واقعاً چنین چیزی را می‌خواهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه افزود: ما مجبوریم حقیقت نوشته شده را دوباره یادآوری کنیم - جزایر کوریل جنوبی بخشی جدایی ناپذیر از قلمرو فدراسیون روسیه است، حاکمیتی که بر اساس نتایج جنگ جهانی دوم به طور قانونی به کشور ما تعلق دارد و شکی در آن نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала