وزارت دفاع روسیه: تأسیسات غیرنظامی هدف نیروهای روسیه قرار ندارند

© Sputnik / Natalia Seliverstovaوزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد.
وزارت دفاع روسیه در ناباوری به سخنان وزیر امور خارجه فرانسه، ژان-ایو لو دریان در مورد پیروزی روسیه بر داعش جواب داد. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2022
اشتراک
نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در طول عملیات ویژه نظامی، به تأسیسات غیر نظامی ضربه نمی زنند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در طول عملیات ویژه نظامی، به تأسیسات غیر نظامی ضربه نمی زند.
پیش از این، سرهنگ میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی روسیه گفته بود که ناسیونالیست‌های اوکراینی بیمارستان‌ها را در شهرهای مختلف اشغال کردند، تجهیزات نظامی و مهمات را در ساختمان‌ها مستقر کرده‌اند و از بیمارستان کودکان برای این منظور استفاده می‌شود. ناسیونالیست های اوکراینی کودکان بیمار را به زور در زیرزمین نگهداری می دارند.
این وزارتخانه خاطرنشان کرد که این حقایق نشان دهنده بی توجهی مقامات کیف به هنجارهای حقوق بشردوستانه بین المللی است.
وزارت دفاع روسیه: به زودی فیلم های صحنه سازی شده در مورد دستگیری روس ها منتشر می شود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.07.2022
وزارت دفاع روسیه: به زودی فیلم های صحنه سازی شده در مورد دستگیری روس ها منتشر می شود
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
در همین حال، نیروهای امنیتی اوکراین در حال استقرار چندین موشک انداز درست در مناطق مسکونی کی یف و سایر شهرهای اوکراین هستند. پوتین آن را یک تاکتیک تروریستی خواند.
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است.مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع به جلو نرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала