جنجالی دیگر از هالک ایرانی در رویارویی با گوریل قزاقستان +ویدئو

© Photo / SAJAD GHARIBIسجاد غریبی، هرکول ایرانی
سجاد غریبی، هرکول ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.07.2022
اشتراک
ویدئوی فیس تو فیس هالک ایرانی با گوریل قزاقستان با موجی از انتقادات کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، جومانوف آلمات باخیتوویچ که به گوریل قزاقستان مشهور است چندی پیش برای مبارزه با هالک ایرانی کری خوانی کرده بود و طی چند ساعت اخیر به سرعت ویدئویی از فیس تو فیس قرار گرفتن او و هالک ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است که بازتاب بسیار زیادی نیز در صفحات اجتماعی داشته است.
پس از ماجرا و حواشی مبارزه سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی و مارتین فورد انگلیسی که واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی ایجاد کرده بود، اکنون با انتشار ویدئوی رویارویی پیش از مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی، کاربران ایرانی عنوان می‌کنند که دوباره شاهد "آبروریزی جدید سجاد غریبی" خواهیم بود و گویا هالک ایرانی کلا در فیس تو فیس، مبارزه را می‌بازد و دیگر کاری به مبارزه اصلی ندارد و اصلا به آن نمی‌رسد.
مبارزه سجاد غریبی و گوریل قزاق روز یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ در شهر دبی در امارات برگزار خواهد شد. اسپانسر مسابقه بوکس این دو بوکسور سنگین وزن نیز، فیلم کامل رویارویی پیش از مبارزه آنها را در اینستاگرام خود منتشر کرد که غالب کاربران معتقدند این مبارزه هم همچون مبارزه‌ی قبلی هالک ایرانی، ساختگی است. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند که آلمات، اینفلوئنسری از قزاقستان است که به اندازه غریبی یا فورد طرفدار ندارد و قصد دارد از این طریق مشهور شود.
در این رویارویی، هالک ایرانی برابر حریف قزاق قرار گرفت و بلافاصله با او درگیر شد؛ چراکه گوریل قزاق ضربه‌ای به صورت هالک ایرانی زد و او قصد داشت این حرکت را جبران کند که با ممانعت حاضران و بادیگاردها مواجه شد. بادیگاردهایی که ظاهری عجیب داشتند و روی سر خود را پوشانده بودند، غریبی را به گوشه‌ای از سالن بردند و حریف قزاق او هم در حالی‌که فریاد می‌کشید، به گوشه دیگری هدایت شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала