افزایش سهمیه تماشاگران ایرانی در جام‌جهانی فوتبال در قطر

© Photo / AS+Pافزایش سهمیه تماشاگران ایرانی در جام‌جهانی فوتبال در قطر
افزایش سهمیه تماشاگران ایرانی در جام‌جهانی فوتبال در قطر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2022
اشتراک
معاون وزیر ورزش و جوانان ایران از افزایش تعداد تماشاگران ایرانی در هر مسابقه جام‌جهانی فوتبال خبر داد و گفت: این سهمیه برای هر بازی به هفت هزار نفر رسید.
به گزارش ایرنا، سینا کلهر در چهل‌وپنجمین نشست کمیسیون فرهنگی و تربیت بدنی و ورزش ایران گفت: مسئله جام‌جهانی موضوع بسیار مهمی است و سعی داریم برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده را در ۲ بخش داخلی و خارجی، در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی و قبل از آن برگزار کنیم. هدف ما، توجه به فضای عمومی جامعه و انتظارات مردم از تیم ملی و حمایت لازم از تیم ملی فوتبال است.
معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: در دو سفر به دوحه قطر برای پیگیری و هماهنگی برنامه‌های مربوط به مسابقات جام جهانی، طی رایزنی و جلسات برگزار شده این امکان میسر شد که سهمیه در نظر گرفته شده ۳ هزار و ۲۰۰ نفری فیفا در هر بازی برای تماشاگران ایرانی، به هفت هزار نفر برای هر بازی رسانده شود. هر چند که ایده‌آل برای ما این بود که در هر بازی، ۱۰ هزار تماشاگر ایرانی حضور داشته باشد.
دراگان اسکوچیچ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.07.2022
اسکوچیچ رفتنی شد؛ یک مربی بزرگ روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی
وی افزود: یکی از دغدغه‌های ما، اقامت تماشاگران ایرانی در قطر است که می‌بایست برای هر شب هزینه گزافی را پرداخت کنند. در این خصوص به دنبال این هستیم که تماشاگران بتوانند ویزای یک روزه بگیرند و بعد از اتمام بازی به کشور بازگردند. برنامه‌ای تدارک دیده شده که لیدرها برای حضور در جام جهانی سازماندهی شوند و آموزش های فرهنگی لازم را ببینند. بین ۱۵ تا ۲۰ لیدر به این مسابقات اعزام خواهند شد.
کلهر خاطرنشان کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی خارج از ورزشگاه بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و وزارت ورزش و جوانان، اقدامات فرهنگی داخل ورزشگاه را پوشش خواهد داد. بیشتر اقدامات در نظر گرفته شده از جمله فروش بلیت و تهیه لباس هواداری انجام شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала