کنسیرسیوم گازی آلمان خبر از دریافت نامه از شرکت گاز پروم داد

© Sputnik / Maksim Bogodvidکنسیرسیوم گازی آلمان خبر از دریافت نامه از شرکت گاز پروم داد
کنسیرسیوم گازی آلمان خبر از دریافت نامه از شرکت گاز پروم داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2022
اشتراک
رویترز اعلام کرد: کنسرسیوم آلمانی Uniper نامه ای از گازپروم در مورد قطعی فوری در تامین گاز دریافت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، رویترز به نقل از این شرکت گزارش داد که کنسرسیوم انرژی آلمان Uniper روز دوشنبه نامه فوری از گازپروم در مورد قرارداد گاز دریافت کرد.
پیش از این، آژانس گزارش داده بود که گازپروم حداقل به یکی از خریداران عمده در ارتباط با عرضه به اروپا فوری اطلاع داده است. سپس این نشریه مشخص نکرد که کدام شرکت مورد نظر است.
یونیپر، بزرگترین واردکننده گاز روسیه آلمان به نقل از رویترز، اعلام کرد که گازپروم در نامه‌ ای به تاریخ قبل از شرایط فورس ماژور در رابطه با قطعی های پیشین و فعلی در عرضه گاز اعلام کرده است.
کنسرسیوم انرژی آلمان گفت که آنها الزامات تامین کننده روسیه را غیر منطقی می دانند و آنها را رد می کنند.
پیش از این، گازپروم از کاهش اجباری عرضه از طریق نورد استریم به ۶۷ میلیون متر مکعب در روز در مقابل حجم برنامه ریزی شده ۱۶۷ میلیونی خبر داده بود. تامین کننده این امر را با توسعه عمر تعمیرات اساسی واحدهای کمپرسور گاز (GPU)، تاخیر در کار زیمنس آلمان، که به دلیل تحریم های کانادا علیه روسیه، قادر به بازگرداندن توربین تعمیر شده از کارخانه کانادایی در سال ۲۰۱۷ نبود، مرتبط دانست.
یونیپر در ۸ ژوئن با اشاره به کاهش عرضه گازپروم از دولت آلمان درخواست حمایت دولتی کرد.
روبرت هابک معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد آلمان، تاکید کرد که دولت اجازه ورشکستگی این کنسرسیوم را نخواهد داد و در حال بررسی راه حل های احتمالی است. بعداً، در ۱۸ژوئیه، یونیپر اعلام کرد که برداشت سوخت از ذخایر را برای حفظ نقدینگی آغاز کرده است، به مشتریان در مورد افزایش احتمالی قیمت هشدار داد و همچنین درخواست افزایش سقف دو میلیارد یورویی خط اعتباری KfW را اعلام کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала