کشته شدن بیش از 20 نفر بر اثر واژگونی قایقی در پاکستان

© AFP 2023 / Fatiq Bukhariکشته شدن بیش از 25 نفر بر اثر واژگونی قایقی در پاکستان
کشته شدن بیش از 25 نفر بر اثر واژگونی قایقی در پاکستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2022
اشتراک
مقامات پاکستانی: در حادثه واژگونی یک قایق حامل بیش از 100 سرنشین در رودخانه سند پاکستان، دست کم 20 نفر کشته شدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، مقامات دولت پاکستان روز دوشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کردند که پس از واژگونی یک قایق حامل بیش از 100 سرنشین در رودخانه سند پاکستان، دست کم 20 نفر کشته شدند. بنا به گفته مقامات پاکستان بیشترقربانیان زن بودند و تاکنون 30 نفر از سرنشینان این قایق مفقود شدند.
در بیانیه دولت پاکستان آمده است: این قایق مملو از جمعیت در حال رفتن به یک مراسم عروسی بود که در رودخانه سند در ناحیه صدیق آباد واژگون شد. نزدیک به 90 نفر از سرنشینان این قایق توسط غواصان نجات داده شده اند و اکثر مسافران این قایق را زن و کودک تشکیل می‌دهند. همه سرنشینان این قایق اعضای یک قبیله بودند که در راه رفتن به یک عروسی خانوادگی در آن سوی رودخانه بودند.
یک مقام دولتی محلی به تلویزیون محلی "جئو نیوز" اعلام کرد که تاکنون 20 جسد از قربانیان این حادثه شناسایی شده که اکثر قربانیان زن بودند.
این مقام محلی پاکستان مفقود شدن 30 نفر از سرنشینان این قایق را تأیید کرد. بنا به بیانیه دولت پاکستان، نزدیک به 35 غواص از یک سرویس امداد و نجات دولتی، در عملیات ویژه برای یافتن و نجات سرنشینان این قایق در محل حاضر هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала