روسیه و ایران تعداد عرضه کنندگان محصولات دامی را افزایش دادند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / روسیه و ایران تعداد عرضه کنندگان محصولات دامی را افزایش دادند
روسیه و ایران تعداد عرضه کنندگان محصولات دامی را افزایش دادند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2022
اشتراک
روسپوتربنادزور: روسیه و ایران به طور متقابل فهرست شرکت های عرضه محصولات دامی را افزایش دادند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی روسپوتربنادزور، سرویس فدرال نظارت بر حفظ حقوق مصرف‌کننده و رفاه روسیه اعلام کرد: روسیه و ایران فهرست شرکت های عرضه محصولات دامی را افزایش دادند.
در این گزارش آمده است: "روس سلخوزنادزور( سرویس فدرال نظارت بر دامپزشکی و محصولات گیاهی) و سازمان دامپزشکی ایران وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران از 19 ژوئیه به طور متقابل فهرست بنگاه‌های دارای حق عرضه محصولات با منشاء دامی را گسترش داده‌اند".
تصریح شده است که روس سلخوزنادزور( سرویس فدرال نظارت بر دامپزشکی و محصولات گیاهی) علاوه بر این 8 شرکت فرآوری ماهی ایرانی را در فهرست بنگاه‌های دارای حق صادرات به قلمرو اتحادیه اقتصادی اوراسیا قرار داده است. همچنین 20 واحد فرآوری ماهی ایرانی نیز می‌توانند انواع جدیدی از محصولات را به اوراسیا عرضه کنند.
سازمان ایرانی نیز به نوبه خود، تحت تضمین روسپوتربنادزور(سرویس فدرال نظارت بر حفظ حقوق مصرف‌کننده و رفاه روسیه)، فهرست شرکت های مورد تایید فدراسیون روسیه برای صادرات گوشت به جمهوری را گسترش داد. حق دسترسی به بازار ایران به 13 شرکت روسی تولید کننده گوشت مرغ و فرآورده های جانبی داده شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала