کدام کشورهای اروپایی بیشترین دارایی های روسیه را در اروپا مسدود کردند؟

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر کدام کشورهای اروپایی بیشترین دارایی های روسیه را در اروپا مسدود کردند؟
کدام کشورهای اروپایی بیشترین دارایی های روسیه را در اروپا مسدود کردند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.07.2022
اشتراک
بلومبرگ نوشت: فرانسه، بلژیک، اتریش و آلمان بیشترین دارایی های روسیه را در اتحادیه اروپا مسدود کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ با اشاره به کمیسر عدالت اروپا دیدیه ریندرز گزارش می دهد که بیشتر دارایی های مسدود شده روسیه در اتحادیه اروپا در آلمان، فرانسه، ایرلند، اتریش، بلژیک و لوکزامبورگ است.
وی پیش از این گفته بود که در مجموع ۱۳.۸ میلیارد یورو دارایی در کشورهای اتحادیه توقیف شده که از این میزان ۱۲.۶ میلیارد متعلق به شش کشور است.
به گفته این مقام، "همه کشورهای اتحادیه اروپا تلاش کافی را در این راستا انجام نمی دهند".
پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، غرب فشارهای تحریمی بر مسکو را تشدید کرد. برخی از کشورها انجماد دارایی های روسیه را ضبط کردند، بسیاری از برندها روسیه را ترک کردند.
اتحادیه اروپا قبلاً شش بسته تحریمی از جمله تحریم زغال سنگ و نفت را تصویب کرده است. همه اینها قبلاً به مشکلاتی برای خود غرب تبدیل شده است و باعث افزایش شدید تورم و قیمت مواد غذایی و بنزین شده است.
کرملین تحریم ها را یک جنگ اقتصادی خواند که شبیه هیچ جنگ دیگری نیست. همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اشاره کرده است، سیاست مهار و تضعیف روسیه یک استراتژی بلندمدت برای غرب است و تحریم ها ضربه شدیدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала