سیر صعودی امیکرون در ایران

© Photo / IRNAکرونا در ایران
کرونا در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.07.2022
اشتراک
کارشناس: باید قبل از استقرار کامل بیماری، واکسیناسیون را به صورت کامل انجام دهیم و ممکن است روزهای آینده برای ما بسیار مهم باشد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "مهر"، علیرضا زالی، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در استان تهران ظهر 16 ژوئیه (شنبه) در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به اینکه سیر مبتلایان به امیکرون در تهران افزایشی است و تا یک ماه آینده این سیر صعودی خواهد بود اظهار داشت که باید قبل از استقرار کامل بیماری، واکسیناسیون را به صورت کامل انجام دهیم و ممکن است روزهای آینده برای ما بسیار مهم باشد.
زالی با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون و تزریق دز یادآور گفت: "هم اکنون فرصت طلایی برای واکسیناسیون دز یادآور می‌باشد و در این برهه اگر کسی دو دز زده برای دز سوم و اگر کسی ۳ دز زده برای دریافت دز چهارم واکسن اقدام کند.
کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2022
بیش از 5 هزار نفر مبتلا به کرونا در ایران
سهم تست‌ها نه تنها در تهران بلکه در سایر شهرها نیز کم شده و ممکن است با کاهش کاذب بیماری مواجه شویم. در حال حاضر بهترین مدل علائم سندرومیک است و هر کسی با علائم بدن درد و گلو درد مراجعه کند برای ما کرونا محسوب می‌شود، لذا و از مردم می‌خواهیم نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.
سبد واکسن در حال حاضر متنوع است و بیشترین میزان واکسن سینوفارم و آسترازنکا و پاستوکوک است و واکسن برکت پلاس هم مجوز لازم را دریافت کرده و به زودی وارد چرخه واکسیناسیون می‌شود و مردم می‌توانند به طور خاص از این واکسن برای این سویه استفاده کنند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала