بی‌دفاع آمریکا در برابر برخی از موشک‌های روسیه

© Sputnik / Sergey KazakПуск с космодрома "Байконур" межконтинентальной баллистической ракеты РС-18
Пуск с космодрома Байконур межконтинентальной баллистической ракеты РС-18 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.07.2022
اشتراک
پرتال آمریکایی بریکینگ دیفنس می‌نویسد که روسیه موشک‌های کروزی دارد که می‌توانند به وسیله آنها از قطب شمال به آمریکا حمله کنند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه آمریکایی Breaking Defense با استناد به گزارش مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی (ایالات متحده آمریکا) می‌نویسد که ایالات متحده در برابر موشک‌های روسیه از نوع خاصی بی دفاع است.
این مقاله که توسط کارشناسان مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی آمریکا تهیه شده است، استدلال می‌کند که تهدیدات مافوق صوت در حال حاضر توجه زیادی را به خود جلب کرده است، اگرچه در کوتاه مدت، موشک‌های کروز متعارف هنوز یکی از خطرات دست کم گرفته شده هستند.
Пуск межконтинентальной баллистической ракеты стационарного базирования Сармат с космодрома Плесецк - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.06.2022
آغاز تولید سریالی موشک‌های سرمت در روسیه
پرتال آمریکایی بریکینگ دیفنس می‌افزاید: رویکرد بلندمدت ایالات متحده که بر دفاع در برابر موشک‌های بالستیک قاره پیما متمرکز است، شکافی ایجاد کرده است که دشمنان می‌توانند با موشک‌های کروز از این شکاف استفاده کنند.
به ویژه در گزارش مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی آمده است که روسیه دارای موشک های کروز با برد 2500 تا 4500 کیلومتر با قابلیت اصابت به ایالات متحده از قطب شمال و موشک کروز مستقر در دریا با برد 1500-2500 کیلومتر با قابلیت اصابت به اهداف در ساحل شرقی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала