اژدر اتمی روسی "پوزئیدون" در آمریکا "وحشت انگیز" دانسته شد

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationاژدر اتمی روسی "پوزئیدون"
اژدر اتمی روسی پوزئیدون  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.07.2022
اشتراک
سیستم دفاعی هیچ کشوری قادر نخواهد بود جلوی اژدر اتمی "پوزئیدون" روسیه را بگیرد. این نظر توسط افسر بازنشسته آمریکایی برنت ایستوود در مقاله ای برای وب سایت 19Fortyfive بیان شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله منتشره گفته می شود: "پوزئیدون" بر اساس گزارش های مربوط به توسعه آن از منابع معتبر غربی، واقعاً ترسناک است. <...> این اژدر اتمی ، در صورت آزمایش و نصب موفقیت آمیز آن در یک زیردریایی روسی، به دلیل توانایی هایش، مزیت نظامی عظیمی خواهد داشت چون توانمندی های آن فراتر از معاهدات کنترل موجود تسلیحات است. سیستم دفاعی هیچ کشوری قادر نخواهد بود جلوی آنرا بگیرد
درماه ژانویه، ایستوود پنج سلاح خطرناک روسی را فهرست کرد. او پوزئیدون را به اندازه یک اتوبوس دانست و ابراز اطمینان کرد که روسیه قصد دارد آنرا را از زیردریایی K-329 "بلگورود" پرتاب کند.
پوزئیدون  روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.04.2019
پوزئیدون روسی اژدر آخرالزمان
اوایل دسامبر سال گذشته، روزنامه نگار مارک اپیسکوپوس گفت که جدیدترین تسلیحات روسی از جمله موشک های "زیرکن"، به فدراسیون روسیه اجازه می دهد تا در صورت وقوع جنگ، به ناو گروه نیروی دریایی ایالات متحده حمله کند. به نظر او روسیه خطر نیروی دریایی آمریکا را درک می کند و در صورت رویارویی، سلاح های لازم را خواهد ساخت.
در همان روز، سرگئی کاراکایف، فرمانده نیروهای موشکی استراتژیک گفت که روسیه در حال توسعه سیستم های استراتژیک ابرصوت جدیدی است تا اگر ایالات متحده ابزاری برای مقابله با سامانه های موشکی روسی "آوانگارد" پیدا کند، جایگزین آنها شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала