زاخارووا تمدید تحریم های آمریکا علیه چین را محکوم کرد

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر زاخارووا تمدید تحریم های آمریکا علیه چین را محکوم کرد
زاخارووا تمدید تحریم های آمریکا علیه چین را محکوم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2022
اشتراک
زاخارووا تمدید فرمان ترامپ در مورد تحریم چین به دلیل مسئله هنگ کنگ توسط بایدن را محکوم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه به این نکته توجه کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، فرمان سلف خود، دونالد ترامپ، تحریم های چین را به دلیل حوادث هنگ کنگ تمدید کرد.
وی یادآور شد که ترامپ همچنین در بحبوحه اعتراضات در هنگ کنگ تحریم هایی را علیه چین اعمال کرد. پکن سپس یادداشت تصویب شده در واشنگتن را به شدت محکوم کرد و آن را مداخله دانست.
علیرغم اینکه دولت قبلی آمریکا این کار را انجام داد بود و اکنون اوضاع در شبه جزیره مدتهاست به حالت عادی بازگشته است، جو بایدن با دستور اجرایی خود تحریم ها علیه پکن را در 11 جولای تمدید کرد.
به نظر می رسد: شما در حال تغییر ساختار سیاسی در آسیا هستید، می بینید که دیگر تظاهراتی وجود ندارد و هنگ کنگی ها در آرامش و هماهنگی با سرزمین اصلی چین زندگی می کنند، چرا باید چین مجازات شود؟ پاسخ به این سوال در همان متن زاخارووا تاکید کرد که این فرمان "یک تهدید فوق العاده و برجسته برای امنیت ملی، سیاست خارجی و اقتصاد آمریکا" است.
وی خاطرنشان کرد که توسعه صلح آمیز اوضاع واشنگتن مستقیماً تهدید می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала