روسیه صادرات منابع انرژی خود را متنوع می‌کند

© AFP 2023 / DON EMMERTدیمیتری پولیانسکی معاون اول سفیر فدراسیون روسیه در سازمان ملل
دیمیتری پولیانسکی معاون اول سفیر فدراسیون روسیه در سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.07.2022
اشتراک
معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام داشت که کشورش در حال تنوع بخشیدن ارائه منابع انرژی خود است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در مصاحبه با رادیو TNTاظهار داشت: اگر اروپا مایل به همکاری با روسیه نباشد، روسیه در حال تنوع بخشیدن ارائه منابع انرژی خود است - این یک کار قابل انجام است و مسکو با آن کنار خواهد آمد.
پولیانسکی تصریح کرد: همه ما می‌بینیم که قیمت گاز در حال افزایش است، اما این چیزی نیست که ما قصد انجام آن را داریم - اینها پیامدهای مستقیم سیاست اروپا است. بسیاری از دستاوردهای اقتصاد اروپا و پیش از همه اقتصاد آلمان، به لطف قیمت بسیار پایین گاز - قراردادهای بلندمدت با روسیه - به دست آمده است.
نواک: امتناع اروپا از گاز روسیه تعجب آور است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2022
نواک: امتناع اروپا از گاز روسیه تعجب آور است
به گفته وی، هرگونه جایگزینی درازمدت این ذخایر منجر به افزایش قیمت گاز خواهد شد و بر اقتصاد ملی کشورهای اروپایی، استاندارد زندگی و رفاه شهروندان اروپایی تأثیر خواهد گذاشت.
معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل بیان داشت: اما این یک انتخاب داوطلبانه است. این به این معنا نیست که ما م‌ خواهیم اروپا گاز ما را بخرد - این فقط یک پیشنهاد همسایه‌وار خوب برای همکاری است. اگر اروپا خواهان همکاری با روسیه در زمینه انرژی نیست، من فکر می‌کنم که ما نتیجه گیری‌های لازم را خواهیم گرفت و در صادرات خود تنوع ایجاد خواهیم کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала