رسم تیراندازی هوایی در جشن‌ها عروس را به کما برد +عکس

تیراندازی اراذل و اوباش در مراسم عروسی در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2022
اشتراک
به دنبال تیراندازی در یکی از تالارهای عروسی در استان فارس، دو مجروح و عروس به کما رفت.
به گزارش اسپوتنیک، خبر واقعه‌ی تلخ از به کما رفتن عروس و مجروح شدن دو نفر از حاضرین در تالاری در فیروزآباد شیراز، طی برگزاری جشن عروسی و اجرای رسم قدیمی تیراندازی، به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران منتشر می‌شود که بسیاری از این کاربران در واکنش به این خبر، با انتقادات منفی این رسم را اشتباه می‌خوانند و به تندی از آن انتقاد می‌کنند.
سرهنگ مهدی جوکار، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد روز گذشته در این رابطه گفت: «در تیراندازی شامگاه سه‌شنبه ۲۱ تیرماه جاری در یکی از تالارهای عروسی این شهرستان دو نفر مجروح شدند و عروس هم به کما رفت. و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از تالارهای عروسی شهرستان فیروزآباد، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که مشخص شد فردی به قصد شادی کردن و بر حسب سنت عشایری اقدام به شلیک تیر با اسلحه شکاری کرده که متاسفانه به دلیل شلوغی جمعیت و عدم توانایی در کنترل اسلحه به سه نفر شامل دو مرد و عروس اصابت کرده و ضارب از محل متواری شده است.»
وی همچنین عنوان کرد که متهم شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از محل اختفای فرد تیرانداز یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز و استفاده شده در مراسم عروسی کشف شد. همچنین تالار موصوف برابر دستور مرجع قضایی پلمب شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم ۳۶ ساله که شوهر خواهر داماد بود برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، تاکید کرد: هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و برای ایجاد بستر امن و آرام در عروسی‌ها هرگونه تیراندازی ممنوع است و در صورت مشاهده سلاح و تیراندازی با قاطعیت با افراد هنجارشکن برخورد می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала