سخنگوی دولت ایران: تخصیص بنزین به شخص طرحی آزمایشی بود

© IRNAپمپ بنزین در ایران
پمپ بنزین در ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2022
اشتراک
سخنگوی دولت ایران: طرح واریز یارانه بنزین به حساب هر ایرانی، یک طرح آزمایشی بود و بنا بود فقط در کیش و قشم اجرا و آثار آن ارزیابی شود و زیر ساخت‌های آن مورد ارزیابی قرار گیرد تا مشخص شود که آیا حرکت به سمت آن مسیر شدنی است یا نه.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت ایران در توضیح خبر اعلامی از سوی وزیر امور اقتصاد و دارایی مبنی بر اینکه "طرح واریز یارانه بنزین به حساب هر ایرانی از اولویت خارج شده است" گفت: طرح یارانه بنزین یک طرح آزمایشی بود و آزمایشی بودن آن از ابتدا اعلام شد. حتی اگر حضور ذهن داشته باشید، دولت بنا نبود آن خبر را منتشر کند، به دلیل اینکه بنا نبود این طرح به سرعت به سایر بخش‌های کشور تسری پیدا کند.
سخنگوی دولت ایران با بیان اینکه دوره آزمایشی طرح "واریز یارانه بنزین به حساب هر ایرانی" در حال نهایی شدن است، گفت: گزارش نهایی این طرح هنوز تقدیم دولت نشده است.
وی افزود: متأسفانه نامه‌ای بر خلاف قانون در فضای رسانه‌ها منتشر شده بود و دولت در مورد آن توضیحات داد تا شایعات و شبهه‌ای وجود نداشته باشد.
سخنگوی دولت تاکید کرد: طرح واریز یارانه بنزین به حساب هر ایرانی، یک طرح آزمایشی بود و بنا بود فقط در کیش و قشم اجرا و آثار آن ارزیابی شود و زیر ساخت‌های آن مورد ارزیابی قرار گیرد تا مشخص شود که آیا حرکت به سمت آن مسیر شدنی است یا نه.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала