کوریره دلا سرا: آلمان کمک های اتحادیه اروپا به کی یف را مسدود می کند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر کوریره دلا سرا: آلمان کمک های اتحادیه اروپا به کی یف را مسدود می کند
کوریره دلا سرا: آلمان کمک های اتحادیه اروپا به کی یف را مسدود می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.07.2022
اشتراک
روزنامه‌ ایتالیایی‌ نوشت: آلمان بسته کمکی ۹ میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به کی یف را مسدود کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه‌ ایتالیایی‌ کوریره دلا سرا نوشت: آلمان به دلیل عدم توافق با اتحادیه اروپا بر سر منبع بودجه، تخصیص کمک به اوکراین از اتحادیه اروپا به مبلغ ۹ میلیارد یورو را به تاخیر می اندازد.
به گفته رسانه ها، تصمیم در مورد بسته کمکی بعدی در نشست سران اتحادیه اروپا در پایان ماه ژوئن گرفته شد. با این حال، کریستین لیندنر وزیر دارایی آلمان، با حمایت مالی کی‌یف به قیمت بدهی مشترک اروپا مخالفت کرد. در حال حاضر، او تنها یک میلیارد ترانشه را تصویب کرد که قبل از پایان ماه ژوئیه به کی‌یف خواهد رفت.
در همین حال، زمان در حال گذر است، کی‌یف می گوید به ۵ میلیارد دلار کمک مالی در ماه نیاز دارد و گمانه زنی هایی وجود دارد که اوکراین در بازپرداخت ۹۰۰ میلیون یورو بدهی خارجی خود در ماه سپتامبر نکول خواهد کرد.
نویسنده مقاله خاطرنشان کرد که چنین رفتاری از برلین به طور جدی مقامات کی‌یف را ناراحت می کند. علاوه بر این، ادعا شده است که اوکراین به آلمان مظنون است که قصد دارد تحریم‌ های ضد روسیه را برای بازگرداندن گاز از طریق نورد استریم نقض کند.
همانطور که ماریا زاخارووا سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه خاطرنشان کرد، اوکراین که دائما از کشورهای غربی وام دریافت می کند، مستعمره آنها شده است. بنابراین، از لحظه کودتا (از فوریه ۲۰۱۴ تا دسامبر ۲۰۲۱)، حدود ۷۰.۵ میلیارد دلار به مقامات کی‌یف اختصاص یافت و از فوریه تا مه ۲۰۲۲، میزان بودجه از ۱۵ میلیارد دلار گذشت.
به گفته زاخارووا، اوکراین به طور فعال به طور مستقیم به سرمایه غربی فروخته می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала