دو دستگی در تیم ملی فوتبال ایران +عکس

© Photo / IRNA تیم ملی فوتبال ایران
 تیم ملی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2022
اشتراک
بحث کنار گذاشتن دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی فوتبال ایران و انتخاب کارلوس کی روش به جای او، به اصلی‌ترین سوژه رسانه‌های ورزشی این کشور تبدیل شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر اخبار متعددی در خصوص برکناری احتمالی "دراگان اسکوچیچ" سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و بازگشت "کارلوس کی‌روش" در فضای مجازی مطرح شده است. و در فاصله بیش از چهار ماه تا آغاز جام‌جهانی قطر و با مطرح شدن بحث تغییر سرمربی در تیم ملی ایران، دو دستگی، اختلافات درون تیمی و واکنش‌های معناداری به این موضوع شده است.
احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال روز گذشته در این باره تاکید کرد که هیات رئیسه این فدراسیون هنوز روی بحث تغییر سرمربی به جمع‌بندی نرسیده است و اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم ملی خواهد بود.
به دنبال این حواشی "سردار آزمون"، "علیرضا بیرانوند"، "شجاع خلیل زاده"، "محمدحسین کنعانی زادگان" و چند بازیکن دیگر به این شائبه‌ها واکنش نشان داده و با انتشار یک استوری مشترک در صفحه مجازی خود نوشتند: «ما اعضای تیم ملی ایران از تلاش‌ها و حمایت‌های مقامات دولت در راستای حمایت همه جانبه از تیم ملی تشکر می‌کنیم. اعلام می‌کنیم در شرایط فعلی فرد فرد بچه‌های تیم ملی همدل و یکصدا درکنار کادرفنی تلاش خواهیم کرد تا در جام جهانی قطر دل مردم ایران را همچون گذشته شاد کنیم. به ما اعتماد کنید و تیم ملی را در این برهه حساس و کوتاه تا جام جهانی حمایت همه جانبه نمایید.»
اما ساعاتی پس از انتشار این استوری، "احسان حاج‌صفی" و "علیرضا جهانبخش"، "مهدی طارمی"، "سعید عزت‌اللهی"، "مجید حسینی"، "سامان قدوس"، "مرتضی پورعلی‌گنجی" و تعدادی دیگر، با انتشار استوری مشترک در صفحات مجازی خود اعلام کردند: «استوری امروز که تحت عنوان بازیکنان تیم ملی منتشر شده بدون موافقت، هماهنگی، اطلاع و برخلاف میل ما بوده و بی‌احترامی به تیم ملی است. صدور بیانیه‌های غیر واقعی به نام تیم ملی براساس منافع شخصی برخی بازیکنان تیم ملی صورت گرفته و باعت دو دسته شدن تیم ملی‌شود.
در ادامه این متن آمده است: "ما همه سرباز مردم ایران و پرچم خوشرنگ کشورمان هستیم و قابلیت‌هایمان را با تمام وجود در زمین نشان می‌دهیم و برای نشاندن یک لبخند روی لبان این مردم از جان مایه می‌گذاریم. انکار وضعیت بغرنج کنونی که تیم ملی با آن مواجه است، فقط کوه مشکلاتمان را بزرگتر می‌کند.»
در ادامه‌ی این ماجراها سرپرست فدراسیون فوتبال ایران نیز گفت: «فدراسیون متولی تصمیم‌گیری در خصوص تمام موضوعات مرتبط با تیم ملی است و مقابل هرگونه حاشیه سازی و اختلاف افکنی خصوصا در مقطع حساس کنونی ایستادگی می‌کند.»
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала