هزینه های جانسون برای بازسازی رسواکننده آپارتمان محاسبه شد

© AP Photo / Kirsty Wigglesworthهزینه های جانسون برای رسوایی بازسازی آپارتمان محاسبه شد
هزینه های جانسون برای رسوایی بازسازی آپارتمان محاسبه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.07.2022
اشتراک
نخست وزیر بریتانیا جانسون بیش از 200 هزار پوند برای بازسازی هزینه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، بیش از 200 هزار پوند را برای بازسازی رسوایی آپارتمان خود در خیابان داونینگ لندن هزینه کرده است. این توسط ایندیپندنت با اشاره به یک نسخه از فاکتور که در آن هزینه ها محاسبه شده است، گزارش شده است.
در مجموع هزینه تعمیر 208.1 هزار پوند است. بر اساس داده ها، جانسون و همسرش کری سیموندز، اقلام داخلی طراحان را به ویژه از طراح لولو لیتل خریداری کردند. این زوج یک چرخ دستی سرو چرخدار به قیمت 3600 پوند، یک سفره به قیمت 500 پوند خریدند و 2200 پوند برای کاغذ دیواری خرج کردند.
در مورد مبلمان، این سیاستمدار بیش از 15 هزار پوند برای دو مبل، 11 هزار پوند برای هشت صندلی غذاخوری، 4.2 هزار پوند برای یک صندلی راحتی و هزار پوند برای یک میز تلویزیون داد. این برآورد همچنین کار ساخت و ساز را مشخص می کند - پرداخت کف، رنگ آمیزی اتاق ها و تزئینات 30 هزار پوند هزینه دارد.
رسوایی بازسازی آپارتمان جانسون در بهار 2021 مشخص شد. سپس او می خواست یک بنیاد خیریه ایجاد کند تا هزینه تعمیرات پرهزینه آپارتمانش را بپردازد. با این حال، این وضعیت ممکن است منجر به تضاد منافع شود - کمک های مالی اعضای ثروتمند محافظه کار می تواند به عنوان سود مالی برای نخست وزیر تلقی شود. به زودی، کمیسیون انتخابات بریتانیا تحقیقات رسمی را در مورد تامین مالی کار بازسازی آپارتمان نخست وزیر آغاز کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала