در آمریکا در مورد طرح خلاص شدن از دست بایدن صحبت شد

© AP Photo / Cliff Owenدر آمریکا در مورد طرح خلاص شدن از دست بایدن صحبت شد
در آمریکا در مورد طرح خلاص شدن از دست بایدن صحبت شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2022
اشتراک
خبرنگار فاکس نیوز: حزب دموکرات ایالات متحده قصد دارد از شر جو بایدن خلاص شود.
به گزارش اسپوتنیک، تامی لارن، مفسر سیاسی فاکس نیوز در اسکای نیوز استرالیا گفت: حزب دموکرات قصد دارد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را پس از انتخابات میاندوره ای مجلس نمایندگان در نوامبر، قربانی کند و از شر او خلاص شود.
نتایج نظرسنجی هاروارد کپس – هریس در استودیوی این کانال استرالیایی مورد بحث قرار گرفت که بر اساس آن 71 درصد از آمریکایی ها تمایلی به دیدن رئیس دولت فعلی در انتخابات برای دومین دوره ریاست جمهوری ندارند. همچنین بر اساس این مطالعه، در پس زمینه تورم و افزایش قیمت بنزین، محبوبیت بایدن به 38 درصد کاهش یافته است.
لارن توضیح داد: دموکرات ها منتظر خواهند ماند تا ببینند که اوضاع در ماه نوامبر چگونه پیش خواهد رفت. و هنگامی که آنها را نابود کردند و خرد کردند، جو بایدن را پرتاب خواهند کرد. فکر می کنم از همان ابتدا این برنامه را داشتند. آنها از او یک قربانی خواهند ساخت. او فقط یک عروسک در دستان چپ افراطی است.
به گفته وی، دموکرات ها ابتدا قصد داشتند کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا را به انتخابات ریاست جمهوری آینده بفرستند، اما اکنون نامزدی وی دیگر مطرح نیست. این روزنامه نگار مطمئن است که در سال 2024 فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام برای حضور در کاخ سفید از این حزب رقابت خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала