ایجاد گشت ارشاد برای آقایان +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پلیس تهران
پلیس تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2022
اشتراک
مصادیق و ممنوعیت‌های گشت ارشاد برای پوشش و لباس مردان اعلام شد.
به گزارش اسپوتنیک، برخی افراد بر این باورند که گشت ارشاد فقط شامل بانوان نمی‌شود و این بحث ها پیرامون ایجاد گشت ارشاد آقایان به یکی از موضوعات داغ در توئیتر فارسی تبدیل شده است.
بنا بر اعلام برخی منابع خبری ایران، ایجاد گشت آقایان پوشش مردان در سطح جامعه به صورت نامحسوس کنترل می شود. از جمله ممنوعیت‌های گشت ارشاد آقایان بستن کراوات، پاپیون، پوشیدن تیشرت‌های مارک دار سخیف، زیورآلات و شلوارهای زاپ‌دار است. علاوه بر این، کنترل نامحسوس در تمام ادارات، شرکت‌ها، مطب، داروخانه و مکان‌های عمومی به کنترل پوشش مردان خواهد پرداخت.
جدایی از این موارد عنوان شده استکه عکس پروفایل ها در شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر و اینستاگرام باید اسلامی باشد. یک مقام ستاد امر به معروف در مشهد نیز گفت که آقایان هم مشمول بدپوششی می شوند و به آنها تذکر داده می‌شود و برخورد می‌شود.در حجاب و پوشش مردان هم از کروات، پاپیون و سایر نمادهای غربی، تیشرت، پیراهن تنگ و کوتاه، لباس های بدن نما و وصله دار، طلا و زیورآلات نباید استفاده شود.
کاربران نظرات متفاوتی را عنوان می‌کنند. بسیاری از کاربران معتقدند که دولت برای منحرف کردن ذهن مردم از گرانی‌ها به این حاشیه‌ها رو آورده است. کاربرانی نیز این موضوع را به تمسخر می‌گیرند و با جملات آمیخته با طنز عنوان می‌کنند از این پس باید برای پوشیدن تیشرت مردان هم سند بگذاریم. جمعی نیز با عصبانیت عنوان می‌کنند یک دفعه در خیابان دیوار بکشند، چرا اینقدر زندگی را بر مردم سخت می‌گیرند؟!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала