آمریکایی ها پس از درخواست جدید بایدن، او به مسخره گرفتند

© AP Photo / Patrick Semanskyآمریکایی ها پس از درخواست جدید بایدن، او به مسخره گرفتند
آمریکایی ها پس از درخواست جدید بایدن، او به مسخره گرفتند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.07.2022
اشتراک
کاربران توییتر از درخواست جو بایدن برای پمپ بنزین ها برای کاهش قیمت سوخت انتقاد کردند.
به گزارش اسپوتنیک، کاربران توییتر به اظهارات جو بایدن ریاست جمهوری آمریکا با درخواست کاهش قیمت سوخت از جایگاه داران، واکنش نشان دادند.
بایدن پست مربوطه را روز شنبه منتشر کرد. او نوشت: "قیمتی را که در پمپ بنزین می‌گیرید کاهش دهید تا هزینه‌ای را که برای محصول می‌پردازید منعکس کند. و همین حالا این کار را انجام دهید." همانطور که رهبر آمریکا گفت، اپراتورهای پمپ بنزین باید این کار را انجام دهند، زیرا اکنون زمان "خطرات جهانی" است.
درخواست بایدن دلیل شوخی های متعدد آمریکایی ها در کامنت های زیر پست توییتری او بود.
کاربر گرگ با کنایه نوشت: "از شما برای این توییت متشکرم، آقای رئیس جمهور. همه پمپ بنزین های محلی اطراف من بلافاصله قیمت های خود را دو دلار کاهش دادند، زیرا اعلان های مربوط به توییت های شما را روشن کرده بودند."
کاربر دیگری نوشت: به کارمند پمپ بنزین نشان دادم، گفت: "چرا این را به من نشان می‌دهی؟" و من می‌گفتم: "رئیس‌جمهور گفت از من پول کمتری بگیر." و پوزخندی زد، اما همان مقدار را از من گرفت.
پل متزگار با تمسخر گفت: "اوه خدا را شکر که آن را توییت کردی. قطعا کمک خواهد کرد."
دیوید ویلیامز گفت: "هههه. دیروز پوتین را متهم کردی. حالا اینها اپراتورهای پمپ بنزین هستند؟ من واقعاً از سیاستمداران انتظار صداقت ندارم، اما حداقل روی منطق کار کنید."
قیمت بنزین در ایالات متحده در ماه مارس به بالاترین حد خود رسید و دوباره در ماه می به بالاترین حد تاریخی خود رسید و در ژوئن به طور کامل از 5 دلار در هر گالن فراتر رفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала