شهردار یکی از شهرهای مکزیک طی مراسمی با یک تمساح ازدواج کرد +ویدئو، عکس

© AP Photo / Desmond Boylanویدئوی حمله تمساح به رام کننده در تایلند
ویدئوی حمله تمساح به رام کننده در تایلند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.07.2022
اشتراک
بالاترین مقام شهری کوچک در مکزیک، با یک تمساح ازدواج کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از مراسم ازدواج شهردار یکی از شهرهای کوچک مکزیک با تمساح در فضای مجازی منتشر شده است که مورد تعجب و واکنش کاربران قرار گرفته است. ویکتور هوگو سوسا، شهردار سن پدرو هواملولا روز پنج‌شنبه ۳۰ژوئن، طی مراسم با حضور میهمانان و پخش موسیقی محلی با یک تمساح ازدواج کرد و در این مراسم چندین بار پوزه عروس را که برای جلوگیری از گاز گرفتگی بسته شده بود را بوسید.
این مراسم یک سنت دیرینه محسوب می‌شود که به قرن‌ها پیش از ورود اسپانیایی‌ها به این منطقه باز می‌گردد و به نوعی آیینی مردمان استان اوکسانا برای طلب خیر و برکت از طبیعت است. اعتقاد بر این است که این عروس هفت ساله که به شاهزاده خانم کوچک شناخته می‌شود، الهه مادر زمین است و ازدواج او با شهردار محل ‌(به عنوان بالاترین مقام محلی) نماد نقطه وصل انسان و معنویت است. این مراسم عروسی همراه با موسیقی و پایکوبی برگزار شد و مردم محلی با در آغوش گرفتن تمساح، آن را در خیابان‌ها می‌چرخاندند و مردان نیز او را باد می‌زدند.
شهرهای فقیرنشین در جنوب مکزیک همچنان مجددانه و سرسختانه بر آیین‌ها و زبان خود تعصب دارند تمساح را لباس سفید عروسی بر تن می‌کنند و به او تزئینات می‌بندند. اعتقاد بر این است که این عروس هفت ساله، که به شاهزاده خانم کوچک شناخته می‌شود، الهه مادر زمین است و ازدواج او با شهردار محل نماد نقطه وصل انسان و معنویت است.
شخصی که به عنوان مادرخوانده عروس معرفی شده در مورد این مراسم و محبوبیت آن می‌گوید: «من از این که چنین سنتی داریم و از اینکه به عنوان مادرخوانده تعیین شدم خیلی خوشحالم و این چند روز فقط به فکر لباس عروس بودم.»
داماد نیز در این مراسم گفت: «از خدا باران کافی و خوراک کافی می‌طلبم.»
کاربران عنوان می‌کنند بسیار عجیب است که همچنان برخی از سنت‌های قدیمی غیرعقلانی در بسیاری از کشورها برگزار یمی‌شود. این کاربران معتقدند برخی از سنت‌ها را باید به فراموشی سپرد. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند بهتر است مردم برای طلب باران و خوراک ابتدا تلاش کنند و نیروی بازو و عقلانی خود استفاده کنند سپس دست به دعا بردارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала