از کجا می توان ویتامین های مجانی تهیه کرد

© Fotolia / Mimagephotosاز کجا می توان ویتامین های مجانی تهیه کرد
از کجا می توان ویتامین های مجانی تهیه کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.07.2022
اشتراک
ریما مویسنکو، کاندیدای علوم پزشکی، متخصص تغذیه در روسیه می‌گوید، افراد بی‌جهت از برخی از گیاهانی که در کلبه‌های تابستانی، ویلاها و در خارج از شهر رشد می‌کنند غفلت می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ریما مویسنکودر یک مقاله در خصوص تهیه مواد خوراکی رایگان در خارج از شهر می نویسد: بسیاری از مردم گزنه، قاصدک و خاکشیر، پیاز کوهی را به عنوان یک محصول غذایی نمی‌دانند، در حالی که این گیاهان منبع ارزشمندی از ویتامین‌ها و عناصر ضد میکروبی هستند.
قاصدک، گزنه و خاکشیر، پیاز کوهی در خارج از شهر مخصوصا در روسیه رشد می‌کنند. می‌توانید از آنها اسموتی، سوپ، سالاد درست کنید. در این ترکیبات سبز می‌توانید بیشترین مقدار ویتامین و عناصر میکروبی را پیدا کنید. این سبزیجات کیفیت خون را بهبود می‌بخشند. وی گفت: سبزی های تازه انباری از مواد مفید هستند و می توانید آنها را کاملاً رایگان در خارج از شهر و در مراتع جمع آوری کنید.
رژیم لاغری رایج شده در روسیه بسیار خطرناک است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.11.2021
رژیم لاغری رایج شده در روسیه بسیار خطرناک است
این متخصص تغذیه افزود: اما تنها گیاهانی که در خارج از شهر و دور از جاده ها رشد کرده اند قابل خوردن هستند. زیرا عناصر سمی می توانند در فضای سبزی که در شهر رشد می کند جمع شوند. بنابراین، ما قاصدک ها، گزنه ها و خاکشیر را به صورت مشروط فقط از باغ، خارج از شهر، اما نه در کنار جاده جمع آوری کنید که سلامت انها به دور از الودگی محیط زیست باشد.
در مجموع خوردن گیاهانی که خود شما در خارج از شهر در مزارع، باغ ها و مراتع جمع کرده اید، سودآور تر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала