گزارش و تحلیل

اولین نمایشگاه بین‌المللی ایران اسکوکواکس در مهرماه برگزار می‌شود

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Флаги государств - членов ШОС в Душанбе
Флаги государств - членов ШОС в Душанбе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2022
اشتراک
بی شک یکی از قابل توجه ‌ترین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی تغییر عضویت ایران از عضو ناظر به عضو دائم در سازمان همکاری شانگهای است.
بی شک یکی از قابل توجه ‌ترین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی تغییر عضویت ایران از عضو ناظر به عضو دائم در سازمان همکاری شانگهای است، سال گذشته در جریان نشست سالانه شورای سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای طی روزهای ۱۶ و ۱۷ سپتامبر (۲۵ و ۲۶ شهریورماه) در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان این عضویت بدست آمد؛ نشستی که آیت‌الله "سیدابراهیم رییسی" رییس‌جمهوری ایران نیز در صدر هیاتی دیپلماتیک و به همراه برخی مسئولان این کشور در آن شرکت کرده‌ بود.
اولین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی بین‌المللی فرصت‌های همکاری اقتصادی کشورهای عضو، ناظر و شرکای گفت‌وگوی سازمان همکاری شانگهای SCO و همسایگان جمهوری اسلامی ایران (ایران اسکوکواکس) از 27 تا 30 مهر برگزار می‌شود.
سازمان شانگهای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2022
گزارش و تحلیل
ایران چه ابتکاری در مقابل کشورهای عضو سازمان شانگهای مطرح کرد؟
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک در تهران مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی ایران اسکوکواکس اعلام کرد:
نخستین نمایشگاه بین المللی ایران اسکوکواکس، اولین رویداد بین‌المللی ایران اسکوکواکس برای رهبران، صاحبان و بازیگران کلیدی و تصمیم ‌گیرندگان کسب‌وکارهای صنعتی و تجاری و متخصصانی است که در بهبود و توسعه رفاه اقتصادی و تجارت بین کشورهای عضو پیمان شانگهای دخیل هستند.
در این رویداد همه چالش‌ها و فرصت‌های تجاری، فنی، سرمایه‌گذاری، همکاری‌های مشترک، بازاریابی، کیفیت و شیوه ارتباطات و گفت‌وگوهای مشتری مدارانه تجربه می‌شود.
همکارهای قانونی در راستای توسعه پایدار ارتباطات، روابط مالی، گمرک، حمل و نقل، بانک بیمه، فراگیری استانداردهای بین‌المللی به شیوهای نو و مبتنی بر مقتضیات و تغییرات از دیگر بخش‌های این رویداد است.
ایران اسکو کواکس با دعوت به همکاری و حضور نهاد ریاست جمهوری دولت سیزدهم و وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، نفت، امور خارجه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، اقتصاد، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و سازمانهای متعدد خصوصی، سفارت خانه های ۲۶ کشور در ایران و سفارتخانه های ایران در این کشورها برگزار می شود.
در این رویداد بین المللی حضور بیش از 250 شرکت از کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و بیش از 350 شرکت ایرانی با پیش بینی سه هزار بازدید کننده خارجی از میان مقامات و سرمایه گذاران و هیات های تجاری از 26 کشور و همچنین بیش از 20 هزار بازدید کننده متخصص ایرانی ، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ایران اسکوکواکس به نشانیhttp://irscocoex.ir/fa مراجعه کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала