وایرال شدن تصاویری از کافه رستوران کوتاه قامتان ایران +عکس، ویدئو

© Sputnik / Nasibeh Esmaeiliکافه رستوران کوتاه قامتان "نانیسم" در تهران
کافه رستوران کوتاه قامتان نانیسم در تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.06.2022
اشتراک
تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از رستوران سنتی کوتاه قامتان در تهران مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، رستوران کوتاه قامتان در تهران، فرصت‌های شغلی برای بسیاری از افراد حاشیه‌نشین فراهم می‌کند و روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند تا جایی که به یکی از رستوران‌های محبوب گردشگران تبدیل شده و داستان موفقیت چشمگیری را به ثبت می‌رساند.
سه سال از شروع فعالیت رستوران افراد کوتاه قامت در تهران می‌گذرد. رستورانی که در آن موسیقی زنده اجرا می‌شود و ۹۰ درصد نیروی انسانی شاغل در آن نیز از میان افراد کوتاه‌قامت انتخاب شده‌اند. افرادی که فرصت دسترسی به شغل به این سادگی‌ها برایشان مهیا نیست.
مهدی ابراهیمی، مدیر این کسب و کار و موسس این رستوران خود نیز از جمعیت افراد کوتاه‌قامت ایران است. وی با بیان اینکه ۹۰ درصد همکارانش کوتاه قامت هستند، گفت: «هدف من این بود که برای افرادی مثل خودم شغل ایجاد کنم. کار برای گروه‌های محروم جامعه بسیار سخت است. ما ۲۵ پرسنل داریم که ۹۰درصد آن‌ها کوتاه قامت هستند. یکی از فکر‌های ما این است که این مکان را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کنیم، این مکان برای گردشگران جدید و جالب به نظر می‌رسد.»
این رستوران در خیابان شهید بهشتی تهران واقع شده است و افراد شاغل در آن از شهرهای مختلف چون تبریز، مشهد، سیستان بلوچستان به پایتخت ایران آمده‌ و در این رستوران مشغول به کار شده‌اند.
کاربران بسیاری با تحسین مدیر این کسب و کار و افراد شاغل در این رستوران، امیدوارند فضای کار برای این افراد بیشتر از پیش مهیا شود چراکه افراد کوتاه قامت برخلاف قامت کوتایشان، همتی بلند دارند و بدون شک افراد موفقی خواهند بود. کاربرانی از تجربه حضور خود در این رستوران گفتند و برخی از کاربران تمایل دارند برای یک بار هم که شده فضای این رستوران سنتی با این پرسنل پرانرژی را تجربه کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала