سرقت گردنبند پیشکسوت سرخابی‌ها در تهران +ویدئو، عکس

© Fotolia / Jacob Lundمبارزه خانم سالمند شجاع با دزد + ویدئو
مبارزه خانم سالمند شجاع با دزد + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2022
اشتراک
روز گذشته محمدرضا مهدوی در منطقه سعادت آباد تهران مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، محمدرضا مهدوی، بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال عصر روز گشته در حالی که در محله سعادت آباد حضور داشت توسط یک سارق موتورسوار و همدستش مورد سرقت قرار گرفت. سارقان گردنبند را به سرقت بردند و حین کشیدن گردنبند از دور گردن مهدوی، جراحت کوچکی روی گردن او ایجاد شد.
دوربین‌های مداربسته محل وقوع سرقت از محمدرضا مهدوی، صحنه سرقت را ضبط کرده‌اند و ماموران نیروی انتظامی بلافاصله برای دستگیری سارقین اقدام کرده و در حال پیگیری این موضوع هستند.
کاربران ضمن ابراز تاسف از افزایش سرقت در شهرهای کوچک و بزرگ ایران، دلیل این حجم از سرقت را نداری مردم و مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان عنوان می‌کنند. این کاربران با بیان اینکه فقر آرامش را هم از ندار می‌گیرد و هم از دارا، عنوان می‌کنند که نتیجه‌ی دولت روحانی است ضمن اینکه دولت رئیسی نیز به این مسائل دامن زده است و با کمال تاسف باید گفت که مشکلات ریشه‌ای به این زودی برطرف نخواهد شد.
برخی از کاربران نیز به محمدرضا مهدوی خرده می‌گیرند که چرا به خود زنجیر طلا آویزان می‌کند و کفش گران قیمت به پا می‌کند؛ در حالیکه باید وضعیت مردم کشور خود را درک کند و با آنها ابراز همدردی کند، دارایی خود را به رخ دیگران می‌کشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала