آمریکا با نگرانی موشک کالیبر روسیه را زیر نظر دارد

© Sputnik / Ministry of defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Пуски крылатых ракет "Калибр" с фрегата "Адмирал Эссен" по объектам запрещенной в РФ террористической группировки ИГИЛ в Сирии
Пуски крылатых ракет Калибр с фрегата Адмирал Эссен по объектам запрещенной в РФ террористической группировки ИГИЛ в Сирии - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2022
اشتراک
یک کارشناس حوزه امنیت از آمریکا، موشک‌های کروز کالیبر روسیه را تسلیحات مرگبار و دقیق خواند.
به گزارش اسپوتنیک، الکس بتلی، کارشناس آمریکایی "19Fortyfive" در حوزه امنیت، موشک‌های کروز کالیبر روسیه را تسلیحات مرگبار و دقیق خواند.
همانطور که این متخصص خاطرنشان می‌کند، جدیدترین موشک کالیبر قادر به اصابت به اهداف در فواصل دور است و یک کلاهک ۴۵۰ کیلوگرمی را حمل می‌کند که می‌تواند به هر دو پرکننده معمولی و هسته‌ای مجهز شود.
شلیک موشک های کالیبر به اهداف نظامی در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.06.2022
شلیک موشک های کالیبر به اهداف نظامی در اوکراین+ویدیو
زیردریایی‌های هسته‌ای و غیرهسته‌ای، ناوچه‌ها و کشتی‌های بزرگتر مسلح می‌توانند به چنین موشک‌های مسلح شوند. بتلی در گزارش خود تصریح کرد: برد و دقت کالیبر به نیروی دریایی روسیه اجازه می دهد تا اهداف دوردست را هدف قرار داده، آنها را مهار کند و به راحتی آنها را نابود کند.
این تحلیلگر در پایان افزود: نیروهای نیروی دریایی روسیه در مکان‌های مهم استراتژیک روی کره زمین قرار دارند، بنابراین پیشرفت‌های روس‌ها در زمینه علوم موشکی برای سال‌های آینده به صورت یک "تهدید" برای غرب باقی خواهد ماند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала