https://spnfa.ir/20220616/ارزش-برند-اپل-از-آمازون-پیشی-گرفت-11213013.html
ارزش برند اپل از آمازون پیشی گرفت
ارزش برند اپل از آمازون پیشی گرفت
اسپوتنیک ایران
اپل با کنار زدن آمازون، عنوان باارزش ترین برند جهان را برای نخستین بار در سه سال گذشته بدست آورد. 16.06.2022, اسپوتنیک ایران
2022-06-16T00:40+0430
2022-06-16T00:40+0430
2022-06-16T00:40+0430
جهان
https://cdn1.img.spnfa.ir/img/258/45/2584551_0:0:3001:1688_1920x0_80_0_0_b64993f50c8b22948ba157309c40deaa.jpg
به گزارش اسپوتنیک، در نظرسنجی کانتار برند زد (Kantar BrandZ) ارزش برند اپل امسال به ۹۴۷ میلیارد دلار رسیده ، این در حالی ست که در نظرسنجی کانتار، آمازون به رتبه سوم سقوط کرده است. اپل آخرین بار در سال ۲۰۱۵، به عنوان با ارزشترین برند جهان شناخته شد.برند فشن لویی ویتون که متعلق به شرکت LVMH است، نخستین برند لوکسی است که در میان ۱۰ برند برتر قرار گرفت. ارزش این برند با وجود بازگشت کند مصرف کنندگان پس از پاندمی کووید، رشد ۶۴ درصد داشت و به ۱۲۴.۲ میلیارد دلار رسید. شرکت تسلا با ۱۸ پله صعود، در رتبه بیست و نهم ایستاد و با افزایش علاقه به خودروهای برقی، به برترین برند خودرو تبدیل شد.طبق اطلاعات بلومبرگ، اپل در سال ۲۰۲۱ حدود ۸۰۰ میلیون مشترک برای خدماتی شامل سرگرمی داشت. اما با این حال قیمت سهام این شرکت از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون، ۲۵ درصد کم شده است.
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
خبرها
fa_FA
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.spnfa.ir/img/258/45/2584551_161:0:2818:1993_1920x0_80_0_0_a6bd88ab023f8bd390b77f48b90eecc7.jpgاسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
جهان
ارزش برند اپل از آمازون پیشی گرفت
اپل با کنار زدن آمازون، عنوان باارزش ترین برند جهان را برای نخستین بار در سه سال گذشته بدست آورد.
به گزارش اسپوتنیک، در نظرسنجی کانتار برند زد (Kantar BrandZ) ارزش برند اپل امسال به ۹۴۷ میلیارد دلار رسیده ، این در حالی ست که در نظرسنجی کانتار، آمازون به رتبه سوم سقوط کرده است.
اپل آخرین بار در سال ۲۰۱۵، به عنوان با ارزشترین برند جهان شناخته شد.
برند فشن لویی ویتون که متعلق به شرکت LVMH است، نخستین برند لوکسی است که در میان ۱۰ برند برتر قرار گرفت. ارزش این برند با وجود بازگشت کند مصرف کنندگان پس از پاندمی کووید، رشد ۶۴ درصد داشت و به ۱۲۴.۲ میلیارد دلار رسید. شرکت تسلا با ۱۸ پله صعود، در رتبه بیست و نهم ایستاد و با افزایش علاقه به خودروهای برقی، به برترین برند خودرو تبدیل شد.
طبق اطلاعات بلومبرگ، اپل در سال ۲۰۲۱ حدود ۸۰۰ میلیون مشترک برای خدماتی شامل سرگرمی داشت. اما با این حال قیمت سهام این شرکت از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون، ۲۵ درصد کم شده است.