احضار امیر تتلو، دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی به دادسرای جنایی تهران +عکس

© Photo / IRNAامیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی
امیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2022
اشتراک
سه نفر از افراد پرحاشیه‌ی فضای مجازی به دادسرای جنایی پایتخت احضار شدند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه جام جم متعلق به صداوسیمای ایران در رابطه با احضار ۳ فرد پرحاشیه و از گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی و قمار نوشت: ساشا سبحانی و دنیا جهانبخت و امیر تتلو به عنوان گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی که از آنها چندین مورد شکایت شده، به دادسرا احضار شده‌اند. این متهمان برای این‌که از خود ردی به جا نگذارند، هر چند وقت یک بار سایت را تغییر می‌دهند. یکی از مدیران سایت‌های شرط‌بندی سال ۹۱ هم در رابطه با پرونده قتل راننده‌ای در تهران تحت تعقیب قرار گرفته بود.
محمد امین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با توجه به کلاهبرداری‌ها، سه متهم به دادسرا احضار شده‌اند که در صورت حاضر نشدن در وقت مشخص شده، برای آن‌ها قرار بازداشت صادر خواهد شد.
کاربرانی معتقدند این موضوعات ابزار سرگرمی مردم و برای پرت کردن حواس آنها از مشکلات اصلی چون گرانی، تورم و مسکن و موارد بسیار دیگر است‌ اما چگونه می‌شود حواس مردم را از چنین مسائلی که در بطن زندگی‌شان است پرت کرد؟!
کاربرانی نیز عنوان می‌کنند. کاملا مشخص است که این افراد در دادسرا حاضر نمی‌شود و اگر پلیس به دنبال آنهاست خود باید برای دستگیری آنها به کشورهایی که محل اقامت آنهاست سفر کند.
گروهی از کاربران هم با کنایه عنوان می‌کنند که چرا افرادی که در ایران هستند و در اقتصاد و معیشت مردم اختلال ایجاد کرده‌اند دستگیر نمی‌شوند؟ چرا اختلاس‌‌گران بزرگ و امثال خاوری دستگیر نمی‌شوند و ماجرای خیانت آنها پیگیری نمی‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала