چرا برق وزارتخانه‌ها در ایران قطع شد؟

© Fotolia / Daniilantiq2010قطع برق ۴ نهاد دولتی در پایتخت ایران
قطع برق ۴ نهاد دولتی در پایتخت ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.06.2022
اشتراک
کارشناس: اولویت اصلی وزارت نیرو در سال جاری، تأمین برق بخش خانگی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "تسنیم"، کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد که اولویت اصلی وزارت نیرو در سال جاری، تأمین برق بخش خانگی است.
وی در ادامه افزود: "پیش از این به‌صورت مکرر به ادارات پرمصرف کلان‌شهر تهران هشدار داده شده است که با کاهش حداقل 30درصدی مصرف برق در ساعات اداری، کاهش حداقل 60درصدی مصرف در ساعات غیراداری و خاموش کردن سامانه‌های سرمایشی از ساعت 13، در کاهش بار شبکه توزیع برق و تأمین برق مشترکان خانگی همکاری کنند و در غیر این صورت با قطع برق مواجه خواهند شد.
Оптоволоконный кабель - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.05.2022
سرقت کابل‌های برق در آبادان +ویدئو
در راستای برخورد با ادارات پرمصرف شهر تهران، روز گذشته برق ۱۵ اداره پرمصرف پایتخت شامل سه وزارتخانه و چندین سازمان ملی و استانی قطع شد. قطع برق ادارات پرمصرف از هفته گذشته آغاز شده است و با افزایش دما، برخورد با پرمصرف‌های بخش اداری، شدیدتر خواهد شد. در همین راستا، مطابق مصوبه هیئت دولت، روز گذشته با کنترل داده‌های حاصل از کنتورهای هوشمند، برق 15 اداره پرمصرف در شهر تهران قطع شد.
روز گذشته سه وزارتخانه و چندین سازمان ملی و استانی نیز مشمول قطع برق شدند تا مردم مطمئن باشند در مسیر تأمین آسایش و رفاه هموطنان، هیچ‌گونه مدارایی با پرمصرف‌ها نخواهد شد و هر سازمانی که به مصوبه ابلاغی هیئت وزیران بی‌اعتنا باشد با قطع برق مواجه خواهد شد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала