https://spnfa.ir/20220612/حرکت-خلاقانه-یکی-از-برندهای-طلا-و-جواهر-عکس-11168587.html
حرکت خلاقانه یکی از برندهای طلا و جواهر +عکس
حرکت خلاقانه یکی از برندهای طلا و جواهر +عکس
اسپوتنیک ایران
ابتکار خلاقانه یک طلافروشی برای تبلیغ محصولاتش با استفاده از دستهای بانوی سالمند مورد توجه کاربران قرار گرفته است. 12.06.2022, اسپوتنیک ایران
2022-06-12T06:05+0430
2022-06-12T06:05+0430
2022-06-12T06:05+0430
خارج از خبرها
ایران
https://cdn1.img.spnfa.ir/img/07e5/0c/0f/9559193_0:0:512:288_1920x0_80_0_0_e6d92cdcab99f171533fe8b942a377a9.jpg
به اسپوتنیک، تصویری تبلیغاتی در زمینه طلا و جواهر با ایدهای خلاقانه در فضای مجازی منتشر شده است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این ایده و طرح خلاقانه از دستهای بانوی سالمند برای تبلیغ محصول یک طلافروشی استفاده شده است که بازتابهای بسیار مثبتی در فضای مجازی به همراه داشته است.غالب کاربران با تحسین این ایده بکر عنوان میکنند که احترام به بانوان سالمند واجب است و این دستها را باید بوسید. برخی از این کاربران با اشاره به انگشتر حرف "ه" عنوان میکنند که زندگی در نهایت "هیچ" خواهد شد تا "هستی" زندگی باید کرد. حرف "ه" هستی و هیچ را با هم در دستهای چروکیده به خوبی نشان میدهد.برخی از کاربران هم عنوان میکنند که زندگی یک دایره از هیچ است و کتاب هستی و هیچ سارتر مشهود این موضوع است. نماد هیچ با انگشتری از طلا در انگشت انگشتری دست راست یک مفهوم دارد و اینکه در دستان پیرزنی کهنسال است یک مفهوم منافات با مفهوم اول، این تضاد گرایی جاذبه گرایش دارد؛ اگر هیچ است چرا از طلا است؟ اما پیام "هیچ" از دستان چروکیده بیشتر ملموس است. جمعی از کاربران هم این شیوه تبلیغ را صرفا راهکاری تجاری برای پیدا کردن مزیتی رقابتی عنوان میکنند.
ایران
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2022
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
خبرها
fa_FA
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.spnfa.ir/img/07e5/0c/0f/9559193_64:0:448:288_1920x0_80_0_0_1021a9849f956d2993069784860ee44b.jpgاسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
خارج از خبرها, ایران
حرکت خلاقانه یکی از برندهای طلا و جواهر +عکس
ابتکار خلاقانه یک طلافروشی برای تبلیغ محصولاتش با استفاده از دستهای بانوی سالمند مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
به اسپوتنیک، تصویری تبلیغاتی در زمینه
طلا و جواهر با ایدهای خلاقانه در فضای مجازی منتشر شده است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این ایده و طرح خلاقانه از دستهای بانوی سالمند برای تبلیغ محصول یک طلافروشی استفاده شده است که بازتابهای بسیار مثبتی در فضای مجازی به همراه داشته است.
غالب کاربران با تحسین این ایده بکر عنوان میکنند که احترام به بانوان
سالمند واجب است و این دستها را باید بوسید. برخی از این کاربران با اشاره به انگشتر حرف "ه" عنوان میکنند که زندگی در نهایت "هیچ" خواهد شد تا "هستی" زندگی باید کرد. حرف "ه" هستی و هیچ را با هم در دستهای چروکیده به خوبی نشان میدهد.
برخی از کاربران هم عنوان میکنند که زندگی یک دایره از هیچ است و کتاب هستی و هیچ سارتر مشهود این موضوع است. نماد هیچ با انگشتری از طلا در انگشت انگشتری دست راست یک مفهوم دارد و اینکه در دستان پیرزنی کهنسال است یک مفهوم منافات با مفهوم اول، این تضاد گرایی جاذبه گرایش دارد؛ اگر هیچ است چرا از طلا است؟ اما پیام "هیچ" از دستان چروکیده بیشتر ملموس است. جمعی از کاربران هم این
شیوه تبلیغ را صرفا راهکاری تجاری برای پیدا کردن مزیتی رقابتی عنوان میکنند.