حرکت خلاقانه یکی از برندهای طلا و جواهر +عکس

© Photo / IRNAصنعت طلا و جواهر ایران
صنعت طلا و جواهر ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.06.2022
اشتراک
ابتکار خلاقانه یک طلافروشی برای تبلیغ محصولاتش با استفاده از دست‌های بانوی سالمند مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
به اسپوتنیک، تصویری تبلیغاتی در زمینه طلا و جواهر با ایده‌ای خلاقانه در فضای مجازی منتشر شده است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این ایده و طرح خلاقانه از دست‌های بانوی سالمند برای تبلیغ محصول یک طلافروشی استفاده شده است که بازتاب‌های بسیار مثبتی در فضای مجازی به همراه داشته است.
غالب کاربران با تحسین این ایده بکر عنوان می‌کنند که احترام به بانوان سالمند واجب است و این دست‌ها را باید بوسید. برخی از این کاربران با اشاره به انگشتر حرف "ه‍" عنوان می‌کنند که زندگی در نهایت "هیچ" خواهد شد تا "هستی" زندگی باید کرد. حرف "ه‍" هستی و هیچ را با هم در دست‌های چروکیده به خوبی نشان می‌دهد.
برخی از کاربران هم عنوان می‌کنند که زندگی یک دایره از هیچ است و کتاب هستی و هیچ سارتر مشهود این موضوع است. نماد هیچ با انگشتری از طلا در انگشت انگشتری دست راست یک مفهوم دارد و اینکه در دستان پیرزنی کهنسال است یک مفهوم منافات با مفهوم اول، این تضاد گرایی جاذبه گرایش دارد؛ اگر هیچ است چرا از طلا است؟ اما پیام "هیچ" از دستان چروکیده بیشتر ملموس است. جمعی از کاربران هم این شیوه تبلیغ را صرفا راهکاری تجاری برای پیدا کردن مزیتی رقابتی عنوان می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала