فشار میلیونی تحریم‌های ضد روسیه بر فنلاند

© Photo / CGP Greyفنلاند
فنلاند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.06.2022
اشتراک
کارشناس: در یک ضربه بیشتر، هزینه سوخت جت افزایش یافته است و خطوط هوایی در تلاش هستند تا هزینه را به مشتریان خود منتقل کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از " بلومبرگ"، توپی منر، مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی فنلاند اظهار داشت که به عنوان اولین گام، اولین پاسخ زمانی که ما در حال بررسی استراتژی خود در پشت بسته شدن حریم هوایی روسیه هستیم، شبکه خود را به سمت غرب چرخانده ایم و همچنین در حال افزایش مسیرها در جنوب شرقی آسیا هستیم.
وی در ادامه افزود: "در یک ضربه بیشتر، هزینه سوخت جت افزایش یافته است و خطوط هوایی در تلاش هستند تا هزینه را به مشتریان خود منتقل کنند. "فین ایر" با توجه به هزینه های بالای سوخت شاهد فشار قابل توجهی برای افزایش قیمت بلیط است".
هواپیما و مهماندار - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.05.2022
ممنوعیت پرواز مسافران با علائم آبله میمون در ایران
مدیر عامل شرکت گفت: "در حالی که مسیرهای جدید به کاهش ضربه ناشی از پروازهای آسیایی کمک می کند که Finnair دیگر نمی تواند به طور سودآوری فعالیت کند، آنها نمی توانند به طور کامل ترافیک از دست رفته آسیایی را جایگزین کنند و افزود که "زمانی که استراتژی را بررسی می کنیم باید اندازه شرکت را تغییر دهیم."
تغییر سایز Finnair در حال حاضر به معنای پرواز با 70 درصد ظرفیت خود در طول تابستان و اجاره دادن 10 درصد از ظرفیت هواپیما و خدمه خود به Deutsche Lufthansa AG و IAG SA's British Airways است که با افزایش تقاضا در اروپا کمک می کند.
تغییر مسیر هواپیماهای فنلاندی که پیشتر از حریم هوایی روسیه عبور می‌کردند، می‌تواند ماهیانه هزینه‌ اضافی معادل 1.5 میلیون یورو در پی داشته باشد. تحریم هوایی روسیه هزینه‌های میلیونی برای همسایه‌های اروپایی خود خواهد داشت".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала