دزدی هالیوودی از یک بانک در قلب تهران +عکس، ویدئو

© Flickr / Blondinrikard Fröbergمحدود شدن فعالیت‌ شعب بانک ملی ایران در عراق
محدود شدن فعالیت‌ شعب بانک ملی ایران  در عراق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2022
اشتراک
صندوق‌های امانات شعبه بانک ملی روبروی دانشگاه تهران غارت شد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرهایی از دستبرد به یکی از شعب بانک ملی در ایام تعطیلات در رسانه‌های خبری در ایران منتشر شده است که حاکی از سرقت هزار صندوق امانت و بخشی از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ این شعبه می‌باشد.
سرقت از شعبه بانک ملی روبروی دانشگاه تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از سوی بانک ملی تایید شد اما اطلاعاتی در مورد تعداد دقیق صندوق‌های خسارت دیده اعلام نشد. در این اطلاعیه‌ای آمده است که حادثه شعبه دانشگاه این بانک که به بروز برخی خسارات محدود به صندوق امانات منجر شد، از سوی پلیس و مراجع ذیربط در حال پیگیری است.
بر اساس اعلام این بانک، علل بروز این حادثه پس از بررسی‌های نهایی به زودی اعلام خواهد شد و بانک ملی ایران در چارچوب مقررات قانونی در حال پیگیر خسارات وارد شده بوده و فعالیت شعبه دانشگاه نیز طبق روال سابق ادامه دارد.
کاربران با تعجب عنوان می‌کنند که چگونه در بانک ملی شعبه دانشگاه که یکی از بزرگترین شعب این بانک است آن هم با امکانات فنی امنیتی و فیزیکی این اتفاق افتاده است. این کاربران این سرقت را عادی نمی‌دانند و عنوان می‌کنند بدون شک سارقان با سیستم امنیتی بانک آشنا بوده.
برخی از کاربران هم با کنایه عنوان می‌کنند که شاید سارقان از همکاران خاوری باشند. کاربرانی اما معتقدند که نیازی به بررسی علل نیست چراکه دلیل این اتفاق مشخص است و آن فقر و نداری در جامعه ایران می‌باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала