هوای تهران "زرد رنگ" شد

تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.06.2022
اشتراک
کارشناس: کاهش کیفیت هوا به ویژه در نواحی غربی، جنوبی و مرکزی همراه خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "مهر"، مدیر کل هواشناسی استان تهران در خصوص وضعیت جوی استان تهران اظهار داشت که بر اساس داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی پنج روز آینده آسمان استان تهران صاف تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در پاره‌ای از نقاط به ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی استان در بعضی ساعات به ویژه ساعت است و شب دوشنبه با خیزش موقت گرد و خاک و امکان کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.
وی در ادامه گفت: "طی ۲ روز آینده در ارتفاعات در ساعات بعد از ظهر تا شب رشد ابر و گاهی رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید مورد انتظار است لازم به ذکر است طی ۳ روز آینده روند افزایشی تدریجی دما و در روز پنجشنبه کاهش نسبی دما بینی شده است.
پرچم ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2022
آلودگی هوا قاتل ساکنان ایران‌زمین
هشدار زرد هواشناسی در پایتخت صادر شده است. آسمان در بخش‌های شمالی استان تهران به ویژه ارتفاعات در ساعات عصر و اوایل شب گاهی رگبار و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ و جاری شدن رواناب و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها پیش بینی شده است.
وزش باد شدید گاهی خیلی شدید با گرد و خاک و در بعضی ساعات کاهش دید و کاهش کیفیت هوا به ویژه در نواحی غربی، جنوبی و مرکزی همراه خواهد بود. در این مدت رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق در نواحی شمالی و ارتفاعات پیش بینی می‌شود.
خیزش گرد و خاک، رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق با احتمال تگرگ به ویژه در نواحی شمالی استان و ارتفاعات پیش بینی می‌شود".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала