ماسک کارکنان تسلا را که از دورکاری برنمی گردند را تهدید به اخراج کرد

© AP Photo / Susan Walshایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی
ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2022
اشتراک
ایلان ماسک کارکنان تسلا را که از دورکاری برنمی گردند را تهدید به اخراج کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ با استناد به نامه ماسک به کارمندان گزارش می دهد که ایلان ماسک، موسس تولیدکننده خودروهای الکتریکی تسلا، از کارکنان این شرکت می خواهد که به دفتر کار خود را بازگردانند و آنها را تهدید کرد که در غیر این صورت اخراج می شوند.
ماسک نوشت: "در زیر عنوان ایمیل "کار از راه دور دیگر پذیرفته نمی‌شود"، "هرکسی که می‌خواهد از راه دور کار کند، باید حداقل 40 ساعت در هفته (و منظورم حداقل) در دفتر باشد یا تسلا را ترک کند. ماسک در این نامه گفت: این کمتر از چیزی است که ما از کارگران کارخانه می خواهیم.
به گزارش بلومبرگ، اگرچه ماسک مستقیماً نگفته که آیا این نامه واقعی است یا خیر، او در صفحه توییتر خود به درخواست یکی از مشترکان برای تماس با افرادی که معتقدند سر کار رفتن یک مفهوم قدیمی است پاسخ داد: "آنها باید وانمود کنند که آنها در جای دیگری کار می کنند، "
شرکت آمریکایی تسلا موتورز در سال 2003 به عنوان توسعه دهنده و سازنده خودروهای برقی و فناوری های مرتبط با آنها تاسیس شد. دفتر مرکزی در پالو آلتو، کالیفرنیا واقع شده است. این شرکت علاوه بر خودروهای الکتریکی، باتری و موتورهای الکتریکی را با استفاده از فناوری خود تولید می کند و آن را به شرکت های خودروسازی دیگر مانند تویوتا و دایملر می فروشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала