مرورگر گوگل کروم ناامن اعلام شد

© Depositphotos.com / Pixinoooمرورگر گوگل کروم ناامن اعلام شد
مرورگر گوگل کروم ناامن اعلام شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.05.2022
اشتراک
مرورگر کروم تنها می تواند 25 درصد از حملات فیشینگ را متوقف کند.
به گزارش اسپوتنیک،مرورگر گوگل کروم نمی تواند از کاربران در برابر حملات فیشینگ محافظت کند. به گزارش " تک اسپات"، مطالعه ای توسط سازمان غیر انتفاعی حمایت از مصرف کنندگان نشان می دهد که مرورگر گوگل کروم ناامن می باشد.
متخصصان این شرکت توانایی مرورگرها در دفع حملات هکرها را تجزیه و تحلیل کردند. به عنوان یک آزمایش، نویسندگان از حدود 800 سایت فیشینگ بازدید کردند و بررسی کردند که حفاظت داخلی برنامه ها چگونه به آنها واکنش نشان می دهد. طبق یافته های آنها، کروم تنها 28 درصد از حملات به ویندوز و 25 درصد در macOS را مسدود کرده است. نویسندگان مرورگر فایرفاکس را به عنوان رهبر این رتبه بندی معرفی کردند که حدود 85 درصد از سایت های خطرناک را مسدود می کند.
عینک گوگولی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2022
رونمایی از عینک مترجم همزمان گوگل
نمایندگان گوگل بیانیه ای منتشر کردند که در آن یافته های کدام؟ به گفته مهندسان این شرکت، گوگل بیش از 10 سال است که از فناوری Safe Browsing API برای محافظت از کاربران استفاده می کند و آن را در اختیار سایر مرورگرها - از جمله فایرفاکس قرار می دهد. بنابراین، گوگل در مورد نتایج آزمایش تردید داشت، زیرا مرورگرهایی با نرم افزار امنیتی مشابه نتایج متفاوتی از حفاظت از امنیت خود را نشان دادند.
به گفته روزنامه نگاران این نشریه، جلوگیری از حملات فیشینگ در سطح کاربر ساده است. نویسندگان مشاهده کردند که مصرف کنندگان باید به ایمیل هایی که از شما می خواهند اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارید یا به یک سایت ناشناخته بروید مشکوک باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала