انتقاد کاربران به گرانی تنقلات و افزایش قیمت محصولات مینو +عکس

© Fotolia / Olivier Tabaryبیسکویت ایتالیایی با گندم ایرانی +عکس
بیسکویت ایتالیایی با گندم ایرانی +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.05.2022
اشتراک
پفک، چوب شور، بیسکویت و شکلات گران می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه گرانی‌ها در ایران، قیمت تعدادی از تنقلات محصولات مینو هم گران می‌شود. لیست قیمت جدید تنقلات از جمله پفک، چوب شور، بیسکویت و شکلات منتشر شده است که کاربران این افزایش قیمت را دور از انتظار و عجیب می‌خوانند.
شرکت صنعتی پارس مینو در نامه‌ای از گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس اوراق بهادار خواستار تغییر نرخ برخی از محصولات خود شد. در این نامه ضمن اشاره به سیاست حذف ارز ترجیحی و بالا رفتن قیمت آرد، شکر، روغن و ... خواسته شده پفک ۶۷ درصد، ‎چوب شور ۷۱ درصد، بیسکوییت تُرد ۷۱ درصد و ویفر ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته باشند.
کاربران کنایه و گلایه عنوان می‌کنند قرار بود فقط چهار قلم جنس از کالاهای اساسی سبد خانوارها افزایش قیمت داشته باشند اما گویا به ترتیب و زیرکانه همه‌ی محصولات اعم از نان، برنج، ماکارونی، روغن، شکر، گوشت، مرغ، محصولات لبنی و تنقلات و بسیاری دیگر از محصولات خوراکی گران شود. این کاربران ضمن ابراز تاسف و نگرانی عنوان می‌کنند آیا این بود جراحی اقتصادی؟ مردم چه گناهی دارند که گرفتار مدیران بی‌کفایتی و گروهی سودجو و منفعت طلب شده‌اند؟ به این ترتیب زندگی هر روز برای مردم سخت‌تر می‌شود و بسیاری از شهروندان دچار سوء تغذیه خواهند شد و این را می‌توان فاجعه خواند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала